Hva med barnefar?

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Litt tidlig å bekymre seg for enda, men satt og leste en blogg om at barnefar ikke får sove over på barsel/barselhotell? Hvorfor ikke det?? Jeg vil jo ikke sove alene.. Vil jo ha med sambo. Stakar han da, som må reise hjem og ikke får dele første natten med oss som en familie[&:] Nei og nei, det var trist lesing altså..
Er det sånn på alle sykehus? Noen med erfaring?

Sambo fikk sove sammen med oss, vi fikk tildelt dobbelrom! Men han ville ikke det, for han skulle hjem til fjøstid!

jeg fødte på kk, og der fikk han ikke sove.. måtte hjem  2 timer etter fødsel.. og måtte komme tilbake i besøkstiden som var 5-8... skikkelig dårlig synest eg.. jeg reiste hjem etter 1 dag pga det, og fordi jordmødrene ikke hadde tid til meg.. mange som fødde i bergen i fjor sommer ja[8D]

Får ikke sambo være der, vil ikke jeg være der heller! Man har jo nettopp blitt en familie.. For meg er det en selvfølge at far også får være der! Nei og uff...[>:]

ORIGINAL: Siljemor88

Får ikke sambo være der, vil ikke jeg være der heller! Man har jo nettopp blitt en familie.. For meg er det en selvfølge at far også får være der! Nei og uff...[>:]

Ja, det tenker jeg og..

Han fikk være med meg på barselloftet etter jeg fødte første gang. D var KK i Bergen. Men med nr 2 fikk han ikke sove der. Nå har d blitt sånn at de ikke får være der så lenge, de må spare på penger og drit. Trodde vi var et ganske rikt land. Og da kan jo hvertfall familien får være samlet første natten. Hvertfall når en er førstegangsfødende. Nå som jeg skal ha nr 3 er d litt vanskelig at han skal være der i og med at han må passe de to eldste.

Da jeg fødte på ullevål for 1,5 å siden og lå på barselhotellet fikk sambo være der natt og dag men måtte betale for å overnatte om natta. Besøkende kunne komme å gå som de ville.

kan somregel be om enerom...,men sikkert ikke sånn på alle steder, vet hvertfal jeg kan få det i tønsberg[;)]

Back
Topp