Hva med å stemme blankt da for f...

hønepønemor

Gift med forumet
Kjenner eg blir så j..... provosert av de som absolutt ikke har snøring og bare stemmer på et parti bare for å gjøre det, eller fordi "alle" vennene gjør det, for argumentene er jo bare syyyltynne[:o] vet rett og slett ikke hva de snakker om[X(] ( dette folk på face) Hvorfor kan de da ikke bar for f... stemme blankt!?? spesielt når det er motpartiet av det partiet jeg stemmer, som får masse sånne "tjah hvorfor ikke?" velgere, får helt noia eg[8D]

enig med du.. 

Hahaha! ENIG! Blir helt matt jeg når folk ikke tar et standpunkt selv, men stemmer på et parti fordi venninna gjør det.. [8|][:D][:D] 

Valgforsker Frank Årebrot oppfordra jo til å 'bare stemme på noe' på radien idag. Og det er nok mange som gjør nettopp det;)

Jeg skulle gjøre det, men hadde ikke den muligheten faktisk.. Hvordan fungerer det egentlig da??

(Så jeg måtte bare bestemme meg der-og-da..)

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: hønepønemor

Kjenner eg blir så j..... provosert av de som absolutt ikke har snøring og bare stemmer på et parti bare for å gjøre det, eller fordi "alle" vennene gjør det, for argumentene er jo bare syyyltynne[:o] vet rett og slett ikke hva de snakker om[X(] ( dette folk på face) Hvorfor kan de da ikke bar for f... stemme blankt!?? spesielt når det er motpartiet av det partiet jeg stemmer, som får masse sånne "tjah hvorfor ikke?" velgere, får helt noia eg[8D]

he he, ja det er spesiellt provoserende når de stemmer motsatt, ellers er det ganske greit [8D]

Så J..LIG[:o][:D]

Jeg har faktisk krangla/argumentert mot ei som skulle stemme i retning av det jeg stemmer. Fordi hun var helt molbo og stemte kun pga EN sak partiet gikk for. Det blir for tynnt.....

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg har faktisk krangla/argumentert mot ei som skulle stemme i retning av det jeg stemmer. Fordi hun var helt molbo og stemte kun pga EN sak partiet gikk for. Det blir for tynnt.....

Ja, eg holdt på å gå løs på en inne på facen, men tok meg tre dype ådedrag og svippet meg heller inn på mafia wars for å roe ned, men ja, er sykt provoserende når folk ikke vet engang hva solidaritet betyr, men alikevell skal tøffe seg for det tydligvis er trendy å være politisk engasjert akkurat no under valget..Er jo litt komisk også da en skreiv i statusen sin " Nå har jeg stemt FRP, vet ikke om det var det jeg ville, men, men hadde ikke noe valg" [:o] hvem kan si det på VALG dagen huffåhuff[8D]

Back
Topp