Hva med å få i gang litt aktivitet?!

-*zing*-

Betatt av forumet
Da er det snart et år siden jeg registrerte meg på Babyverden. Gravid for første gang, klar for å suge til meg alt av informasjon jeg kunne finne. Skulle være SÅ aktiv her inne...vel sånn ble det ikke! Hadde visst nok med: å være gravid, kjæresten, hunden, kjøp av leilighet og flytting etc. 

Nå er jeg hjemme i permisjon med mitt lille sjarmtroll, stortrives med det og synes tiden går alt for fort. Vi har en snill og blid liten gutt!

Hvordan går det med dere andre her inne?

Veldig lite aktivitet. Virker som om de andre septembermammaene har en annen møteplass enn denne. Jaja, gir meg ikke med det første!

Har du gutt eller jente?

Hei.. Ja, her har det vært stille en laaang stund nå. Kjedelig synes jeg. Så jeg er gjerne med på å skape litt aktivitet her.

Jeg har ei lita jente som ble født 5. september. Hun er ei blid lita jente som er svært aktiv. Snur seg nå rundt, både fra rygg til mage og mage til rygg. Har begynt  med litt grøt, men fortsatt mest begeistret for puppen.  

Min sin har snudd seg fra mage til rygg et par ganger. Virker egentlig litt tilfeldig, så tror ikke han "kan" det enda. Men er like før han triller fra rygg til mage nå. Spennede å se når det skjer!

Vi har ikke begynt med grøt enda, virker som han har mer enn nok med puppen, vokser i hvertfall som ugress!

hei :)
her går det så det suser:) Emil er nå 9,5 mnd gammel,og er en liten propell ! han krabber,klatrer,sitter alene,går rundt bordet og reiser seg etter alt som kan holdes fast i.Litt knall og fall blir det,og blåmerker og Donald-kuler,men like blid rett etterpå for å prøve alt på nytt igjen :) Mye å passe på for tiden med en så aktiv krabat i huset ;)

Hei:) Ja her inne er det alt for liten aktivitet. for de fleste har flyttet til facebook( Er laget en facebook gruppe for september 2011.. Men de tar ikke inn nye folk lenger)

Her går ting så alt for fort. snuppa mi ble hele 11 mnd igår og hun har allerede lært seg å gå alene, viser tydelige tegn på hva der er hun vil, sover bare 1 lur om dagen og starter i barnehagen om 6 dager:P

Her er det bare kjempe stille og kjedelig:-( men med oss gpr det fint og snuppa vokser og trives og skal begynne i barnehagen på mandag:-( det synest mammaen er litt tidlig,men det er no slik det må bli....

Back
Topp