Hva mangler du nå?

Vi mangler også bare lillebror.

Jeg kunne tenke meg en annen bleiebøtte og newbornsete til tripptrapp, men det haster ikke så fokuserer egentlig bare på å komme meg gjennom dagene til baby er her :hilarious:
 
Mangler ingenting som jeg vet om..
Kjøpe etterhvert ting hvis det blir behov.
Alltid hatt for mye av ting...
Venter bare på lillesøster nå
 
mangler et par små ting som termometer, større søppelbøtte til badet osv, men har det viktigste :) men nesten ingen ting er 100 % klart, har ikke satt inn basen til bilstolen, eller fått ryddet stelleplass på badet osv :p
 
Eneste som skal kjøpes er NAN i tilfelle, har babybrezza som vi skal sette frem. Men ellers har vi alt. Mangler å løfte sengebunnen på sprinkelsenga som står på soverommet våres:)
 
Spurt apotek både på Fauske og i Bodø, her er det heeelt utsolgt for termometeret
Måtte innom fire ulike apotek her i Oslo også før eg fekk tak i termometer. Dei meinte at det var pga. Korona og at så mange då ville sjekke seg for feber.
 
What.. så rart... har du spurt på Elkjøp? Kanskje de har
Nei det har jeg faktisk ikke tenkt på, takk for tips:happy:
Måtte innom fire ulike apotek her i Oslo også før eg fekk tak i termometer. Dei meinte at det var pga. Korona og at så mange då ville sjekke seg for feber.
Ja de da så der vi spurte, at det var pga corona de var utsolgt:bag: de hadde enn sånn laser-måler til å bruke i pannen, men den kostet 900! Helt uaktuelt:hilarious:
 
Kom på nå at jeg må kjøpe laken til vugge/vogn da jeg har klart å rote bort de vi hadde til storesøster:D Skjønner ikke hvor jeg har lagt de så da må man kjøpe da:D Hehe gravidhjerne på plass ja:p:p
Ellers så mangler vi snacks til fødebagen men er usikker på hva jeg vil ha med. Noen tips?
 
Kom på nå at jeg må kjøpe laken til vugge/vogn da jeg har klart å rote bort de vi hadde til storesøster:D Skjønner ikke hvor jeg har lagt de så da må man kjøpe da:D Hehe gravidhjerne på plass ja:p:p
Ellers så mangler vi snacks til fødebagen men er usikker på hva jeg vil ha med. Noen tips?

Jeg skal ha med sånne sjokonøtter:angelic:
 
Kom på nå at jeg må kjøpe laken til vugge/vogn da jeg har klart å rote bort de vi hadde til storesøster:D Skjønner ikke hvor jeg har lagt de så da må man kjøpe da:D Hehe gravidhjerne på plass ja:p:p
Ellers så mangler vi snacks til fødebagen men er usikker på hva jeg vil ha med. Noen tips?
Jeg skal kjøpe et par på Princess, men håper litt på rabatt snart :p
hmmm jeg tar med muslibar tror jeg
 
Kom på nå at jeg må kjøpe laken til vugge/vogn da jeg har klart å rote bort de vi hadde til storesøster:D Skjønner ikke hvor jeg har lagt de så da må man kjøpe da:D Hehe gravidhjerne på plass ja:p:p
Ellers så mangler vi snacks til fødebagen men er usikker på hva jeg vil ha med. Noen tips?

jeg har med en pakke seigmenn og sjokolade:)
 
Finner ikkr jerseylaken til bedside crib, så tenker jeg bruker bare de til sprinklersenga og dytter det ekstrae godt under:)

Har du sett på kid? Fant jersylaken til både vogn og sprinkelseng der :)
 
Finner ikkr jerseylaken til bedside crib, så tenker jeg bruker bare de til sprinklersenga og dytter det ekstrae godt under:)
40x90 laken som passer til bedside crib har de på Barnas hus i merket Turiform.
Vogn/vugge laken er for smått (madrassen krøllte seg hos oss når vi prøvde det), og sprinkelsenglaken (60x120) er jo litt stort så da blir det klump under.
 
40x90 laken som passer til bedside crib har de på Barnas hus i merket Turiform.
Vogn/vugge laken er for smått (madrassen krøllte seg hos oss når vi prøvde det), og sprinkelsenglaken (60x120) er jo litt stort så da blir det klump under.
Har selvfølgelig ikke barnas hus i direkte nærhet men så ut som hvis jeg spredte det ut under så skulle jeg kunke bruke sprinklerlaken:) men worst case scenario, så får jeg bestille på internett.
 
Back
Topp