Hva mangler du nå?

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Her mangler vi base til bilstolen som noe av det viktigste og madrass til vuggen :)
andre små ting også og sånne nice to have ting som babygym
Hvordan er ståa hos dere?
ps. har ikke pakket fødebag, hverken til meg ellet baby :rolleyes::hilarious:
 
Ja fødebaggen ja..... jeg burde vel starte med den snart....

Vet svigerfar har kjøpt babycall og tripptrappstol, vi har ikke fått det i hus enda. Gidder ikke mase på det.

Termometer til lillegutt og blåkladder til mor, så er vi i mål tror jeg:) usikker på om jeg skal gidde å kjøpe egne madrass-trekk til bedsiden. De fungerer fra sprinklersenga om jeg strammer godt under liksom.
 
Ja fødebaggen ja..... jeg burde vel starte med den snart....

Vet svigerfar har kjøpt babycall og tripptrappstol, vi har ikke fått det i hus enda. Gidder ikke mase på det.

Termometer til lillegutt og blåkladder til mor, så er vi i mål tror jeg:) usikker på om jeg skal gidde å kjøpe egne madrass-trekk til bedsiden. De fungerer fra sprinklersenga om jeg strammer godt under liksom.
Jeg kjøper til vugge/vogn om jeg føler behovet når baby kommer :)
 
Har kjøpt inn alt som trengs. Men ingenting er klart :hilarious: vogn og bilstol og alt står fortsatt stua vekk på loftet. Stellebordet er montert men satt bort på boden. Fødebagen har jeg ikke ofra en tanke egentlig. Føler jeg har all verdens med tid :angelic: Forrige gang pakka jeg fødebagen og alt var klart i VELDIG god tid :hilarious: nå tenker jeg at det ikke er noen krise om den første bleia blir bytta på spisebordet :hilarious:
 
Hmm... jeg mangler regntrekk til vogna... og en ekstra stellematte til badet nede... og badebalje. Men er så usikker på om jeg skal ha det denne gangen! Brukte det aldri med de andre, syns det så så ubehagelig ut å ligge i den:bag::hilarious:
 
Jeg kom plutselig på at vi ikke har kjøpt madrass til sprinkelsengen!:p Og så venter jeg på et babynest som svigerinnen skal sy.
 
Av ting å kjøpe så mangler vi babynest.
Ellers mangler vi å ordne ting som feks; impregnere vogna, gå over hjul osv - dette kan samboer gjøre etter vi har kommet hjem. Vaske babydynene ( kan også gjøres etter vi kommer hjem) :p
 
Tror egentlig bare vi mangler lillegutt nå... :Heartblue

Som førstegangs begynte jeg med innkjøp tidlig og ble ferdig tidlig, haha. Nå er fødebagen 99% ferdigpakket og det eneste jeg må kjøpe er sånne kladder til å ha i sengen i tilfelle vannet går der. Men skal nok overleve uten de også :hilarious:
 
Jeg er lykkelig uvitende om alt jeg eventuelt mangler, men jeg tror det meste er på stell. :) Mangler sikkert noen apotekvarer, men det tenker jeg kan skaffes lett ved behov. Mangler også en uro til sengen, babycall og sånn spedbarnsinnlegg til Stokke-badebaljen, men det er jo ingen krise å være uten.
 
Vippestol, men den trengs ikke med en gang. Ergobaby embrace venter jeg også på, den skal med på sykehuset :) Utenom det er det ingenting som trengs sånn før hun kommer. Stelleprodukter brukes jo opp og kjøpes nytt av pga storebror :)
 
Myggnetting til vogna til babyen! Skulle se an om eldstemann sluttet å sove på dagen så jeg kunne ta hans trekk, men det skjer nok ikke så da blir det 3 barn med sovetider her.... hehe
 
Badebalje, regntrekk til vogna, babygym/matte til å ligge på gulvet, neseslimsuger, litt mere klær i strl 50, og så ser jeg at vi trenger flere tøykluter - melka spruter overalt på morgenamminga :D
 
Back
Topp