Hva mangler du nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva er det du mangler nå før du er klar til fødsel og baby? :)

Stelleveske tror jeg er det eneste vi mangler å kjøpe :-) Også må vi ordne en del ting her hjemme da. Har planer om å male kontoret, rydde i bodene, jeg skal sy en uro, vi skal lage fotoalbum fra bryllup og bryllupsreise +++ Får se hva vi rekker. Jeg er 36+3 i dag.

Har kjøpt alt vi trenger, mangler å sette opp senga på soverommet og vugga i stua. Ellers er alt ordnet :)

Skal montere sete i bilen og få vuggen fra svigers og hjem her.. Når vi er på klinikken skal sambo vaske hele huset fra topp til tå...

Mangler kun babybjørn som jeg tenkte å kjøpe, og vi skal få montert bilstol i bilen. Har noen ryddeprosjekter, men ingenting kritisk før han kommer :) Er 38+4 i dag <3

Mangler kun snuppa nå ;) og småtterier som Paracet og nesesuger, men sånne ting ordner jeg når hun er her :)

Mangler bare å vaske klær og sengeklær og få på plass voggene på soverommet og i stuen. Har kjøpt inn alt vi trenger med unntak av bleier og ammeinnlegg, men det kan ordnes når bebisen er ute så stresser ikke med det akkurat.

vaske litt små plukk, sette opp sprinkel sengen, sette sammen stellebordet...

Her manglet jrg frisk familie. storebror ble syk første dagen hennes oh pappaen andre..

Må ta en vaskerunde på klær, dyner og sengetøy. Ellers er d meste i hus noen lunde på plass. Får testet å montere bilstolen i morgen da jeg skal få en venninne med baby i hus i helgen[emoji5]️

Kun noen småting til stellebordet som mangler, men ellers er det meste i hus og mye av det er montert :-)

Tror ikke vi mangler noe viktig utstyr nå, de småtingene vi mangler kan nok fint vente. Brystpumpe er vel kanskje det eneste som burde være tilgjengelig og som vi ikke har, men det er jo fort gjort å kjøpe. :)

Eller ein øl :D Gleda meg skikkelig til den første utepilsen :p
Ååå, gubben har fått meg hekta på Amerikansk fotball, og ingenting er bedre enn å se fotball med en iskald øl! Synd eg går glipp av det på siste play off kampen og super bowl....

Hehe.. artig! Kjem nok fleire mulighetar :)
Ja, sesongen begynner igjen i september [emoji14] hehe.. Forhåpentligvis får eg meg en iskald øl da [emoji14] men skal no kose meg med de to siste kampene denne sesongen [emoji14]

De viktigste tingene har vi :) så jenta kan bare komme :) av litt mindre viktige ting mangler vi litt flere klær i ull, vippestol og babynest. Tror jeg får noe av det i babyshower-gave :) da enkelte venninner og familie har hintet veeeeldig i det siste om hva jeg mangler, og at jeg ikke må kjøpe meg flere ting selv framover :facepalm:

Stelleveske tror jeg er det eneste vi mangler å kjøpe :) Også må vi ordne en del ting her hjemme da. Har planer om å male kontoret, rydde i bodene, jeg skal sy en uro, vi skal lage fotoalbum fra bryllup og bryllupsreise +++ Får se hva vi rekker. Jeg er 36+3 i dag.

Jeg skulle også ha lagd album fra bryllupet....giftet oss snart for 2 år siden :-p

Back
Topp