Hva mangler dere av utstyr?

Her fikk vi bilstolen i posten i går, så da mangler bare et par håndduker til, ammeinnlegg og hverdagsutstyr til lillemann (type bleier, salver ++) og så purelan til meg selv :)

Ja fikk panikk ganske tidlig siden det skjer rett før julestria begynner og midt i oktober er det storesøsteren til hun i magen som har bursdag også... Så handlet inn det meste vi trenger...men hadde en del fra datteren vår også :) men mangler noe småtteri:

Vugge (får av mamma)
Madrass til vugge
Himmel stativ til vugge
Sengekant til vugge
Ammebh
Ammeinnlegg
Bleier
Finne frem resterende fra loftet etter datteren vår

Lista har blitt betydelig mindre... Var en haug på den lista!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvilke ammeinnlegg har du kjøpt? Jeg føler det er en jungel!
Jeg synes libero sine er best. Slet mye med ammingen, ble sår og da satt natusan sine ammeinnlegg fast:(
Men tenker dette er veldig inviduelt. Var noen på apoteket som var veldig gode og. Husker ikke hvilket merke, men de var dyre

Kjøpte på rema 1000 :) ei venninne som anbefalte natusan sine så då prøve vi dei ;) men har hørt at avent? sine skal vær av dei beste, men her i hus går ej litt etter pris så då prøve vi ut natusan først ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Jeg syntes også Natusan sine var best sist og kjøpt de samme nå:) syntes mange andre innlegg var så synlig utenpå bh'n, men ikke disse:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mangler bag og bilstol! So mangler eg stelleprodukter! Kle har eg etter nr 2 :) må vel ha litt påfyll av ammeinnlegg og!

Ipaden min <3

Mangler stellebag, babycall, ammebh/innlegg, uro, bilstol og vippestol:-/ er også usikker på om jeg skal kjøpe brystpumpe før babyen kommer..

Ups!
Mangle og:

ammebh
puppesalve(Purelan)
Eingongs ammeinnlegg

Vi mangler:
Vogn
Bilstol
Babycall
Himmel til seng
Himmel til vugge
Sengesett til vugge
Dyne
Diverse klær
Ting til lekegrind

Tja tror det var det viktigste vi ikke har i hus enda :) Men det faller på plass iløpet av august :)

-Fra appen-

Nekter å tenke på det ennå.... :p

Babyrommet blir kanskje klart til helgen så da skal jeg på loftet for å få oversikt over hva vi har og hva vi trenger.. Vet jo ikke kjønn denne gangen så tenker vi ikke handler så mye klær, sengetøy etc før lille kommer.

Har en fra før da og tenker vi har d viktigste på plass. Bilstol, vugge, vogn, stelleplass, babycall.. Kommer et stykke med det og :p

Må ha meg ammebh/ammesinglet eg og! Er sikkert forlitenden eg har liggjande :p

Ipaden min <3

Mangler babycall, vippestol, vurderer ergobaby bæresele og mangler en plass å ha klærne hans.

sendt fra Note 3 - sengekos

Vi har:
Seng
Vugge
Vogn
Bilstol
2x vippestol
Babygym
Lekematte
Stellebord
Badebalje
Babycall
Bilstolpose
Voksi classic pose
Lammeskinnpose
Dyner
Sengetøy
Sengekant
Alt av klær t.o.m 62

Mangler:
Madrass til vugga
Dyne til vugga
Sy ferdig 2 babynest
Salver, såper o.l
Ammeinnlegg
Ammebh
Bleier
Små håndduker til stellebordet

Har alltid mobilen full av lister:) Pakkelister og ønskelister kaster jeg ikke heller, men bruker igjen neste gang;)

Vi brukte ikke pose i bilsete sist, så det ev kjøpet utsetter vi:) lekegrind ønsket vi oss til jul sist gang og fikk satt opp når jenta var ca 5 mnd:) ellers har vi også fått handlet inn mye!:P:)

Puppesalve(Purelan)
Eingongs ammeinnlegg
Babynest
Stokke Tripp Trapp stol
Bilstolpose
Vognpose

Listo blir stadig kortare :P

Lure på om me ska ønska oss Tripp Trapp t jul? Rekne med han søve for da mesta i begynnelsen(håpe håpe) ;)

Puppesalve(Purelan)
Eingongs ammeinnlegg
Babynest
Stokke Tripp Trapp stol
Bilstolpose
Vognpose

Listo blir stadig kortare :P

Lure på om me ska ønska oss Tripp Trapp t jul? Rekne med han søve for da mesta i begynnelsen(håpe håpe) ;)
Her og blir stadig lista kortere :-D Det kan man like :-D

Her mangler vi nå ullklær og ammeinnlegg i ull:) ellers er alt i hus/bestilt:D valgte å handle sleepyhead (babynest) på mimmis i går på salg - minus 400kr:) de er så fine, praktiske og myke:)

Back
Topp