Hva måtte du...

Flykua

Betatt av forumet
Hva sluttet du med da du ble gravid? Eller kanskje du ikke har klart kampen ennå? 
Jeg la fra meg snus og "av-og-til"-røyken, den dagen jeg fant ut at jeg var gravid...

her sluttet jeg med red bull, kaffi, pepsi max, alkohol(ikke at det var vanskelig å la være da men:P haha)
fårepølse!

Slutta ikke med noe jeg..

Ikke røyker jeg og ikke snuser jeg.. Alkohol drikker jeg et par ganger i året så det er heller ikke noe savn...

sluttet ikke med noe.
jeg snust ikke, røyket ikke, drakk max 2 ganger i året, drikker ikke kaffe.

men om det vises seg på tirsdag at jeg har svangerskaps diabetes allerede må jeg slutte med brus og godis :(

litt kjedelig med all baileysen jeg shoppet i mai, men absolutt ikke noe jeg føler jeg forsaker. Men en liten støyt i litt kaffi er ikke å forakte =) Røyker ikke, drikker ikke kaffi, og drikker alkohol veldig sjelden. Pepsi Max må jeg ha. Men drikker mindre enn vanlig. Når halsbrannen melder ankomst er den sikkert ikke så populær lenger . Hehe

Amourica skrev:
Slutta ikke med noe jeg..

Ikke røyker jeg og ikke snuser jeg.. Alkohol drikker jeg et par ganger i året så det er heller ikke noe savn...

samme her :)

Jeg ble gravid ved ivf så jeg sluttet å røyke og drikke når jeg satt inn eggene. Etter at jeg fant ut at jeg var gravid har jeg selvfølgelig fortsatt å holde meg unna det og i tillegg lagt fra meg koffein så mye som mulig, redusert salt inntaket veldig (har alltid spist for mye salt), og eller styrt unna alt vi gravide blir rådet til å holde oss unna.
Synes det er vanskelig med pålegg da jeg til vanlig spiser mye spekemat og roastbiff... Utrolig lite pålegg jeg liker så går mye i leverpostei og hvitost....

Men det er tross alt bare snakk om en periode og er så absolutt verdt det :-)

Jeg slutta å røyke i januar egentlig...men har gått på et par smeller. Men har ikke røyka mer etter jeg ble gravid, og tenker at jeg aldri må ta et eneste trekk igjen!!

Så har jeg måtte finne nytt pålegg...spiste jo nesten bare spekemat og fårepølse.

Jeg har sluttet å drikke så mye kaffe, har egentlig ikke lyst på heller, plutselig smaker det rart! Men en liten kopp om morgenen må jeg ha ellers får jeg så vondt i hodet!

Man kan jo heldigvis drikke litt kaffe :) 
Ellers er spekematen teit, har sååå lyst på! :P 

Jeg pleide og røyke litt her og litt der , det er det slutt på ... 
Og kunne drikke brus i blandt , men det ga jeg meg med :P
Alkohol var ikke no problem siden jeg ikke har drukket siden november eller no slik XD

Ikke noe alkohol. Det går selvfølgelig helt greit. Tok meg en alkoholfri øl her en dag det var varmt, men det er ikke det samme. Ellers savner jeg litt spekemat også nå på sommeren. Kaffe drikker jeg som før, for det er ikke så mye. Syns ikke det er store forsakelser akkurat.

Jeg har aldri røyka, og aldri drukket alkohol grunnet medisin bruk. Så for min del måtte jeg slutte med spekemat, noe jeg savner til tider, kaffe har jeg aldri drukket, mens te derimot kommer til å bli et problem når høsten og vinteren melder sin ankomst. 

Tja...ikke røyker jeg og drikker det gjør jeg sjelden...på sommeren er det godt med kald vin og frukt....det blir det ikke noe av denne sesongen..og brie ost...og spekemat! Har såååå lyst på spekemat...

Sliter med hodepine og jeg har sluttet helt å ta medikamenter så da går jeg rundt med hodeverk...

Tror det var det :-)

Back
Topp