Hva må vi damer tåle?

Husarbeid tar vi begge like stor del i, og begge gjør omtrent like mye med barna. Så lenge det er på stell, kan han gjøre hva han vil:)

Her i huset har me ein grei regel som fungerer strålende for oss.
Når ein av oss har ein dårlig dag, seier me enkelt og greit "idag er eg sur", så lar me den andre være i fred til det går over. Etter 4 år og 2 svangerskap har me fortsatt til gode å krangle. Me kommuniserer... Irriterer eg han, seier han det til meg på ein rolig måte, så tar eg det til meg. Og omvendt.

Me stopper aldri kvarandre i å ha eit liv utenom kvarandre, me oppmuntrer til det. Men så samarbeider me veldig bra i heimen og, og begge bidrar like mykje, så det har aldri vært ein problemstilling at den eine har følt at den tar all jobben.

Eneste regelen jeg satte for min ex var at han ikke fikk lov til å spise det som kalles "lyskake" :p han er med i en losj, oto, hvor de gjør ritualer og annet møl, og under en blasfemisk versjon av nattverden spiser de lyskake (liten kjeks og drikker vin), men den er tilsatt mens og sæd, :wtf: så jeg sa at der gikk grensen min, ikke faen om jeg kysser en som spiser slikt, tviler på at han fulgte det, da han var den mest egosentriske personen jeg til dags dato har møtt :p han er dumpet for lengst og er lykkelig gift med en normal person og har ingen regler. Han gjør det han må, og det gjør jeg også :)

Eneste regelen jeg satte for min ex var at han ikke fikk lov til å spise det som kalles "lyskake" :p han er med i en losj, oto, hvor de gjør ritualer og annet møl, og under en blasfemisk verden av nattverden spiser de lyskake (liten kjeks og drikker vin), men den er tilsatt mens og sæd, så jeg sa at der gikk grensen min, ikke faen om jeg kysser en son spiser slikt, tviler på at han fulgte det, da han var den mest egosentriske personen jeg til dags dato har møtt :p han er dumpet for lengst og er lykkelig gift med en normal person og har ingen regler. Han gjør det han må, og det gjør jeg også :)
Det må være noe av det sykeste jeg har hørt! :yuck:

Eneste regelen jeg satte for min ex var at han ikke fikk lov til å spise det som kalles "lyskake" :p han er med i en losj, oto, hvor de gjør ritualer og annet møl, og under en blasfemisk versjon av nattverden spiser de lyskake (liten kjeks og drikker vin), men den er tilsatt mens og sæd, :wtf: så jeg sa at der gikk grensen min, ikke faen om jeg kysser en som spiser slikt, tviler på at han fulgte det, da han var den mest egosentriske personen jeg til dags dato har møtt :p han er dumpet for lengst og er lykkelig gift med en normal person og har ingen regler. Han gjør det han må, og det gjør jeg også :)
Nå ble jeg kvalm :( Ikke noe jeg ville spist heller gitt

Det må være noe av det sykeste jeg har hørt! :yuck:

Ja jeg datt nesten av stolen mår han fortalte hva de drev med, men det var tydelighvis greit for de brant det jo... Så det var aske og ment symbolskt. Hvis de bare trenger et symbol på fruktbarhet så kan de vel brenne en blomst og en bie :hilarious: men nei.

Sa til han at de folka som har lagd dette ritualet og mener at mensblod er et symbol for fruktbarhet, så er jo det litt feil, ja vi får mens som et tegn på at nå er kroppen i gang (som ungdom), men som voksen er mens et tegn på at det ikke ble noe denne gangen :facepalm:

Lurer på hvordan de samler det inn :depressed:

Er så glad jeg dumpa den idioten :joyful: 5 år kastet jeg bort :shifty:

Mannen tålerer mine gravidhormoner på en beundringsverdig måte, må jeg si. Han mener det ikke er så galt, så kanskje jeg merker det best selv. Jeg må tålerere at han vil trene litt mer enn jeg synes passer og han må leve med at jeg bruker lang tid på morgenstellet. Begge må bidra i huset, her har vi hver våre oppgaver som verken han eller jeg slipper unna.

Mann min skal på gutter tur med tvilling broren sin og lille broren sin nå i slutten av mai, dette er en tur dem alltid har hatt men etter tvilling broren fikk seg dame så skal dem ikke innom stripe klubben de alltid har besøkt.. Eg forstår ikke at han ikke får lov.

Eg og hadde blitt med om eg kunne :-P hehe :-D
Ja hvorfor ikke :P handler om tillit

Han bestemmer over seg selv. Men eg setter STOR pris på at han "spør" om lov, dvs..for at vi ikke legger planer begge to! :)

Har aldri nektet mannen å dra ut med kompiser, jobbe overtid, eller bruke tiden for seg selv.
Han har aldri sagt nei til meg heller..men har vi begge lagt planer uten å snakke med hverandre, så kjenner jeg at det irriterer meg litt:) alltid jeg som blir hjemme da.

Så god kommunikasjon for at vi lufter planene våre, så går det helt fint:) og begge får gjøre det en vil/ må :)

Mann min skal på gutter tur med tvilling broren sin og lille broren sin nå i slutten av mai, dette er en tur dem alltid har hatt men etter tvilling broren fikk seg dame så skal dem ikke innom stripe klubben de alltid har besøkt.. Eg forstår ikke at han ikke får lov.

Eg og hadde blitt med om eg kunne :-P hehe :-D

Som jeg sa til mannen min da han var på guttetur: det er lov å se men ikke røre.

Ser ikke problemet med at han går på strippeklubb om han er på guttetur. Han bryr seg ikke om at jeg så magic mike, og synes det var helt greit da jeg ville gå på chippendales med søstrene mine.

Vi har få regler og slikt i forholdet vårt. Har god kommunikasjon og respekterer hverandre.
Han ser kanskje mer sport og trener mer enn jeg kunne ønske. Men det visste jeg da vi ble sammen at det er viktig for han.
På samme måte har jeg mine sider.

Jeg har en fantastisk mann som bærer over meg med mine sider og jeg prøver å bære over med hans sider. Når det kommer til å prioritere seg selv så får han alltid lov så lenge familielivet går i sammen og det er rett og slett fordi han alltid gir meg rom og mulighet til det jeg vil selv om han må stille opp ekstra.

Jupp gift med verdens beste mann:)

Vi damer må vel tåle at mennene har dårlige dager de også slik som oss selv om de ikke kan skylde på mens eller graviditet.
Menn må også få gå ut og feste/sosialisere. Innenfor fornuftens rammer.

Husarbeid er noe begge parter skal ta del i. Du har ikke reservasjonsrett fordi du er mann. ;)

Enig!

Jeg har sendt han avgårde på byn med supportere for laget vårt før kamper, og sagt at han kan være med dem på byen og feire etter kamper. For at han skal få gjort noe annet enn bare være hjemme. Han har gått ut med det som utgangspunkt men, ender opp med å komme hjem i stede hehe. Hei kjære det er meg jeg orker ikke å dra ut på byen etter kampen henter du meg. Eller jeg orker ikke bytur før kampen kjører du meg rett til kampen i stede :)

Jeg pleier jo vanligvis å være med på kamper, men vi har ei lita som ikke sover særlig, og da er det greit at en av oss er hjemme om hun trenger vår trygghet.
Og nå er jeg jo gravid, og orker mindre også. Da er det bedre og se kamper på TV :)

Han liker bedre og gå i sammen med meg, eller være hjemme med meg. Men det hender jeg pusher han til og dra på kamper for han har gått av å treffe andre menn med samme lidenskap for lit meil bonding. :D
Han er ikke en fester, eller en som trenger alkohol for å kose seg. Men han kan fint ta seg noen øl, men det blir lite av det i løpet av et år. Kansje Max 1-2 øl pr gang om vi griller på sommeren. Deilig og ha en mann som drikker med måte :D Vi liker best og dra på konserter og kose oss sammen.
Elsket at han er glad i å være sammen med meg. Og han har ofte sagt at jeg kan gå ut alene om jeg får invitasjoner.
Men jeg liker best og dra på ting vi kan gjøre i sammen dermed blir det som regel til at jeg blir hjemme heller.

Synes ingen skal tåle noe drøy urettferdig oppførsel fra noen, om man er mann eller dame :) hvorfor skal det være greit at jeg er stygg med han når jeg har pms, når jeg ikke synes det er greit at han er frekk og kort når han er sulten eller trøtt? :wideyed:

Back
Topp