Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vasker det som kan vaskes, og det er vel mer eller mindre alt. Leker og babygym etter storesøster venter jeg en stund med enda, for det er ikke noe som kommer til å bli brukt den første tiden uansett (og har mer enn nok av andre ting å henge fingrene i). Klær og sengetøy er jeg ferdig med. Neste prosjekt blir å vaske dyner, vognpose og vognbagene. Har ikke vasket vognbagen etter at storesøster har brukt den så den skal få seg en grundig vask. Søskenvognen kjøpte vi brukt, så bagen der skal få seg en enda grundigere vask Lammeskinnet må også vaskes, men først må jeg finne det Dere som allerede har vasket dette, har dere gredd skinnet etterpå også da? Hvilken børste har dere brukt? Brukte dere ullshampo eller vanlig milo til selve vasken av skinnet?
Har også korthåret skinn, men tenker at det kanskje kan "klumpe" seg alikevel?Det finnes spesielt vaskepulver for skinn, kan hvertfall kjøpes der de selges skinn Jeg har korthåret skinn som jeg ikke børster etterpå.
Det gjorde ikke jeg.. Vasket bare dynetrekk og laken og la på.. Tenker at en helt ny dyne inni trekket kanskje ikke er så farlig!?Jeg tenker og å vaske det som vaskes kan.
Men splitter ny dyne - trenger jeg å vaske den?