Hva må man...

Modenmamma80

Forelsket i forumet
..gjøre for ikke å stå oppført som nytt medlem?? Hva skal til for å avansere til neste trinn?? Er ikke det at det er så viktig, liksom, men bare lurer... [8|]

skrive innlegg...jo fler innlegg man har, jo "bedre" blit titlene dine..hehehe, brukte bedre her i mangel på et annet ord..hehe

Takk! Bare å skrive i vei da... [:D]

Teller det når jeg svarer på andres innlegg også, eller må jeg starte tråder selv??

jaja, alt teller:)

Kuli....

mmm:) hehehe

hahaha:p det er viktig med innlegg på samvittigheten Renate[:D]

kanskje jeg får seniorrabatt på bussen?? Det hadde vært litt kult...selv om jeg i bunn å grunn ikke håper at jeg ser fullt så gammel ut...
fra nå av skal jeg begynne å kalle deg for junior[;)] hehe

hehehe:) nå fikk jeg den sangen på hjernen også!

Hvorfor er du våken nå egentlig??

Egentlig skulle jeg vel ha lagt meg. Har vært hos ei venninne, også kjørte jeg to andre venninner hjem, og når jeg kom hjem var ikke flaskene sterilisert så jeg startet med det. Også var pcn på, så da "måtte" jeg jo sjekke babyverden så klart. [8D] Men ett stk sovende mann har jeg da [;)] Godt og blandet har han glemt foran skjermen sin her jeg sitter også [8D] Men kjenner på kroppen at jeg egentlig burde ha krøpet til køys jeg med.

Hva gjør du oppe a? [;)]

Jeg har begynt å scrappe et album til han lille her, så jeg måtte bare ta feridg en side, så sa jeg egentlig til Trond at jeg skulle legge meg rett etter jeg var ferdig med det...det er nå 2 timer siden ca..men så var den american history X å¨tv, så da måtte jeg jo bare se den ferdig også selv om jeg har sett den tuden ganger, og på et eller annet underlig vis så endte jeg opp med å ikke se på tv, men på pc'en og meg godteriskåla ved siden av:/ Sunn skal jeg bli til mandag..hehe Men tror seriøst jeg burde komme meg i seng snart!!! I går la jeg meg ikke før 05.00 om morran, og det merkes i grunn enda...

Hellan! Har ikke lagt meg så sent som 05 siden jeg var på fest-fest i forfjor sommer jeg tror jeg [8D] Men da var det vel riktignok i 07-08tiden. Haha, nesten godt at den tiden er forbi altså! Blir sliten bare ved tanken. Nei, jeg tror jeg logger av jeg også nå. Skal forhåpentligvis en tur til svigers på kaffebesøk (satser på trilleføre) før vi skal på middag hjemme hos mamma og pappa. Kamp på tv i morgen er det også. Og gu så spennende det skal bli. Godt fotballsesongen er igang igjen sier nå jeg [;)]

Snakkas i morgen Senior [:D]

hehehe, junior da! du har jo hele livet foran deg! Kan vel ikke bli sliten av å feste til langt på natt vel?!?!? hehehe, jeg som er senior derimot, har store problemer med det! I hvert fall dagen etterpå. jeg blir så ødelagt! Men alikevel sitter jeg åppe til langt på natt hver eneste natt...makan...
Jeg skal forresten ut om en uke!!! Jeg gleder meg så sykt! Blir så deilig det! Danse litt igjen:D :D :D

mmm, gleder meg til foball i morgen jeg og:) Det er da jeg er glad for at jeg har sandefjord bredbånd, for di sender jo alle tippeliga kampene gratis ut dette året også[:D]

Kos deg hos svigers! Så snakkes vi i morgen junior!!

Back
Topp