Hva må jeg sende med til helfo?

Ønskegull

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Har alle spesifisere kvitteringer, og legeerklæring som legen har sendt oss der det står at vi har vært gjennom et forsøk hos dem.. Må vi legge ved noe mer? :) på helfo sine sider står det at jeg og sambo skal fylle ut et skjema sammen med behandlende lege, men ut i frå hva dem sa på klinikken så holdt det med den erklæringen dem sendte meg pluss kvitteringer?? :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

jeg sendte den bekreftelsen og kvitteringer :)

jeg sendte den bekreftelsen og kvitteringer :)
Da satser jeg på at det går bra her også, vi får vel beskjed om vi må fylle ut det skjema :) Takk for svar Lena! :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Da satser jeg på at det går bra her også, vi får vel beskjed om vi må fylle ut det skjema :) Takk for svar Lena! :)

Det gjør du garantert ;)
Bare husk å ta kopi av alt, slik at du har det i tilfelle ting skulle bli borte :)

Kvitteringer, legeerklæring og en liten lapp med kontonummeret pengene skulle øverføres til :)

Kopi av kvittering trenger man ikke, da apoteket kan skrive ut nye om de skulle forsvinne i posten :)

Back
Topp