Hva må du ha for tiden?

lykke88

Forelsket i forumet
Jeg har sååååååå dilla på DAIM, havregrøt og vann! emoticon

Jeg måååååå ha is. jeg spiser til jeg sitter å skjelver fordi jeg fryser sånn. og klarer nesten ikke stoppe da en gang.

ellers har jeg ikke dilla på så mye annet. er mer at jeg får et lite kick mens jeg spiser noe. det går mye i ting jeg ikke klarer lukta av eller konsistensen på. så er vel mer ting jeg nesten ikke spiser nå.

Jo lakris av alle ting har jeg fått litt dilla på. jeg har aldri vært noe fan av lakris men fortiden drømmer jeg om lakris dagen lang :P klarer å holde meg unna for folk rundt meg hadde fått stor mistanke om at en liten er på tur :p

jeg har fått dilla på is, men ikke hvilken som helst.Må være saftis og det er bare to forskjellige smaker, jeg liker etter jeg blei gravid.Og sjokolade is med brownie biter og karamel.Ellers har jeg fått litt dilla på sjokolade og sjokolademelk.

Men ellers er det jo lukter jeg ikke klarer og lukter jeg bare elsker som jeg ikke klarte før :P

Huff... Fløteis, fete oster og alt som er sprøtt og salt. Og cola...
Men nå skal jeg skjerpe meg, byttet ut cola med farris bris og eplemost, skal bytte ut 4-5 fløteis til dagen med èn soya'fløte' is (jeg er laktoseintolerant, og ammer datteren min som ikke tåler kumelk, og blir dårlig i magen om jeg får i meg for mye av det), og skal nok klare å finne noe annet enn chips som er salt og sprøtt.
Kankskje riste- og salte noen mandler? Mandler er jo bra mot kvalme, også :)

Jeg har enda ikke fått noe mat-dilla, sikkert pga kvalmen. MEN SOLO må jeg haemoticon Prøver å begrense brus-inntaket, men må ha noen glass om dagen emoticon

Manchego og mozarella, oliven, egentlig salat generelt til frokost og kvelds! (klarer nesten ikke vanlig brødskive, æsj..) Men ikke bare sune greier nei... Freja vanlig melke-SJOKOLAAAADE!!!!

vann!!! :)
klarer ikke leverpostei, kaviar, lukta av grilla kylling...og mere lukter men ellers for tidlig for noen diller for meg

Jeg er for kvalm til å ha dilla på noe. Slik var det sist svangerskap også, så mannen slapp å springe langt for å få fatt i noe jeg bare måtte ha..  emoticon

MÅ ha iste fersken!! kjøper 5-6 poser hver gang jeg er på butikken så jeg ikke skal gå tom! :P
sist var jeg også avhengig av brødskive med baconost.. men så langt frister ikke det denne gangen..
er litt tidlig enda så kommer sikkert noen rare greier etterhvert..

Back
Topp