Hva må du alltid ha med i stellevesken?

M

Moderator Tone

Guest
Er det noe du alltid må ha med deg når du er på farten?
Ting utennom bleier, kluter/våtservietter og poser?
 
Helsekortene til ungene bor der. Alle tre. Så vet jeg hvor de er, når det plutselig skal være med, to år etter siste bruk.

Skift til yngste er et must.
Og en sånn smoothiepose. Greit å ha i mangt et tilfelle
 
En energibar e.l. og en tskjorte til meg [emoji23] Hilsen vimsa som fort blir sulten
 
Gulpeklut. Pengbok, lipsyl og håndkrem.
 
Hadde alltid helsekortet i stelleveska. Pluss bleier, våtservietter, gulpeklut og en pose med skift. En energibar, et eple eller noen nøtter til mor var også kjekt å ha.
 
Gulpeklut. Skift?
 
Helsekort, snacks, nødlader og ekstra tutt :)
 
Helsekort og bekreftelsen på at vi får dekket næringsmidler fra HELFO. Og så en tom flaske og mme til ett måltid selv om han nærmer seg 2 år, klemmepose med grøt og smoothie (viktig å vite at jeg har mat tilgjengelig med allergibarn).
 
Smokk og stellematte
 
Har med bleier, våtservietter, gulpeklut, ammeinnlegg, ekstra skift, bæsjepose for hund og helsekort.
I koppholderen har jeg propolis, vann, antibac og poseholdere. må legge en lipsyl der også.
 
Skift til barnet og ekstra smokk.
Må i tillegg ha lypsyl og slike tannpirkere med tanntråd på, haaater å ha noe fast mellom tennene :p
 
Litt mat og drikke til meg selv og en nødlader. Virker som om det er umulig for meg å planlegge godt nok med spising og lading av telefon før jeg går ut[emoji12]
 
Gulpeklut, skift til mini, lypsyl/vaselin og helsekortet. Bruker som regel bare denne og ikke vanlig veske i tillegg, så solbriller, nøkler og lommebok ligger som regel også oppi.
 
Back
Topp