Hva må dere.....

pippå

Glad i forumet
bare ha? (angående mat og drikke)

Ej har vårte hekta på makrell-i-tomat og O`Boy-melk.

I sted satt ej her i godstolen me 1gass O`Boy og ei boks me makrell-i-tomat.
Veit kombinasjonen e litt rar men slik e no d berre![:)]
(Bruka normalt å ha makrellen på skive,men ej orka berre ik å lage mej ej skive så da vart d å maule[;)])

Hehe, ingenting spesielt for øyeblikket. Men hadde en runde på et par uker hvor jeg stort sett bare spiste toast med smør, gräddost, tomatskiver, salt og pepper.

O'boy hørtes forresten fryktelig godt ut...
*går og snoker i skapene*

har hatt dilla på smoothie i den siste uka. ellers så er det ikke noe annet

nja er vel ingen ting jeg MÅ ha når det gjelder mat..
har jo null matlyst..
men av "snop" så er det tyrkisk peber.. åååh sensasjon i munnen...

Ikke noe spes dilla denne gangen, MEN når jeg har lyst på noe så MÅ jeg ha AKKURAT det...Kan ikke ha noe annet...Spes når det kommer til mat...[:-]

Melk.

Også HATER jeg virkelig lukten og smaken av grillmat for tiden[:'(]

ORIGINAL: *MaCa*

Ikke noe spes dilla denne gangen, MEN når jeg har lyst på noe så MÅ jeg ha AKKURAT det...Kan ikke ha noe annet...Spes når det kommer til mat...[:-]

Samme er [:-]

Her går det også i melk. Åååå God is kald melk. naamme, en del sjokolade melk også. mmmmm

sjokomelk er nam nam:)

kaviar, spiser det aldri nå eg ikje er gravid. men må bare ha det nå å slik har det vært i mine andre 2 svangerskap og[:)]

har egentlig ikke hatt kjempe dilla på noe, bare mat jeg ABSOUTT ikke klarer[&:]

ALT av mat.... og akkurat NÅ i det øyebliket jeg tenker på det [&o] Akkurat som sist[:o]

Vanligvis er jeg matoman, jeg elsker mat, og spesielt GOD mat. Nå orker jeg nærmest ikke tanken på mat. Eller noe annet for den del. Må tvinge i meg hver minste smule. Ting som er "syrlig" er defintivt værst. Tomater og alt som er laget med tomater (lasagne, gryteretter, pizza), rømme, youghurt er eksempler på sånt som jeg bare virkelig ikke klarer å spise. Ting som går ned uten tvang er ostesmørbrød, riskaker (sånne tørre noen), brødskive uten noe på og fisk. Og diverse salte ting går bedre enn noe annet. Spekemat foreksempel.

I dag lagde samboer frokost til meg, og jeg ble helt uggen bare av lukta av gutta mine som kom å vekket meg i dag tidlig. De luktet helt forferdelig av stekeos begge to. Jeg forsøkte jo selvsagt å ikke vise at jeg synes det var ekkelt, så jeg spiste litt, men det var rett og slett forferdelig! Jeg brekker meg av tanken på mat Sånn var jeg sist gang også.

Appelsinjuice!! har nesten ikke lyst på noe mat eller drikke, men det går ned på høykant! :)
Med førstemann var det grønne epler, ser det er flere som må ha det nå. rart dette her :)

Jeg har lyst på brødmat hele tiden, ferskt brød med ost eller skinke og aggurk [8|] [;)]
Å caprissone juice med appelsinsmak [8|] *fordetersåbilliginorge* [;)]
Å noe så sykt godtesyk på kveldstid [:'(]

frukt... masse frukt.. [:D] spesielt ananas har jeg fått opp sansen for...

Back
Topp