Hva må dere bare ha ???

Gudle i magen

Elsker forumet
Eg må ha melk Klare meg ikke uten den:p då får eg panikk . Men nå er påske eggene komt :o å eg fått et skikkelig søt sug etter dei :( hjeeelp . Kan jo ikke spise hver dag heller :/ andre som har det sånn ?

Er vel ikke noe jeg må ha hver dag, men havner alltid tilbake på solo og brød med ost :p
Idag har jeg hatt lyst på jelly beans og havregrøt. Men selvsagt etter butikken er stengt :p

Jeg har heller ikke noe som jeg MÅ ha. Men i perioder har jeg hatt appelsiner, ananas, kaker, eplejuice, yoghurt med musli og frukt/bær :)

Jeg har enda ikke opplevd at det er noe jeg MÅ ha, så langt i graviditeten:p ganske overrasket, da jeg har gått å ventet på å få dilla på noe:p

Var en stund hvor jeg spiste fruktsalat HELE tiden.
Ellers har jeg ofte lyst på rå gullerøtter :p :p
Har ikke så mye cravings nå lenger, men får noen rare innfall noen ganger.
Idag var det solo på boks :p

Ikke noe :)

Eneste jeg har måttet ha hele tiden, er iskaldt vann. Nå også helst med isbiter, så må få vasket av isbitmaskinen snart.
Nesten stolt av meg selv at jeg klarte å hente i bhg i går uten å ha med drikkeflasken:rolleyes:o_O

Blir litt sjokolade og pepsi max på kvelden :) ellers litt dilla på appelsiner og ananas:)

Har ikke fått noen cravings, men har fått søtsug. Har aldri hatt det før. Sitter egentlig å har lyst på noe godt hver eneste kveld, men står i mot. Det er hardt :p

Ikke hatt noe cravings i det hele tatt denne gangen, bare en haug med klarer virkelig ikke smaken på :p (sukker er en av de forøvrig)
Med storebror var det fiskeboller som gjaldt, frokost, lunch, middag, kveldsmat, nattmat..... :p

Har ikke fått noen cravings, men har fått søtsug. Har aldri hatt det før. Sitter egentlig å har lyst på noe godt hver eneste kveld, men står i mot. Det er hardt :p
Ja det søtsuge er helt grusomt :(

Ikke noe sånn må ha, men har helt klart lyst på enkelte ting..

Blåbær
Cottage cheese
Vanilje skyr
Appelsin
Gulrot.

Nå er det den nye skyren med vanilje og kaffe smake, OH MY så god den er..

Nå er det den nye skyren med vanilje og kaffe smake, OH MY så god den er..[/QUOTE]
Å den har jeg så lyst å smake :) men finner den ikke..

Nå er det den nye skyren med vanilje og kaffe smake, OH MY så god den er..
Å den har jeg så lyst å smake :) men finner den ikke..[/QUOTE]
Fant den på den lokale meny butikken.
Den er bare fantastisk, må inn å hamstre noen.

Må ha sylteagurk på leverposteien :excited001Har vert innom både melk, sjokomelk og svisker alle er ting som jeg aldri spiser ellers. :confused3

Back
Topp