Hva må dere bare ha?

Jtal

Blir kjent med forumet
Jeg er nå gravid for andre gang siden 2010 starta =)

Sist gikk det mest i epler, sjokkolade og vann.
Nå går det i (erter kjøtt og flesk), Cheez doodles og vann.

Jeg måtte ha lollipop [og dette var jo på vinteren, så lurer på hva ansette på butikken tenkte når jeg hamstret inn], ellers så var jeg titt og ofte opp midt på natta å drakk oboy :)

med hun eldste så var det nugatti for alle pengene...og jeg liker det ikke en gang :P hehehe..men når jeg var gravid fantest det ikke noe bedre:)

med hun minste så var det sjokkomelk..tror jeg drakk ca en liter for dagen.men det liker jeg ellers og da:)

appelsiner, appelsinjuice og melk (melk likte jeg ikke før jeg ble gravid..drakk det aldi, men under graviditeten bøttet jeg innpå :S og liker det fremdeles :)

Nycosalt. Uten vann. Bare satt og nippa pulver fra flaska.
Lovehearts, ikke fordi jeg trodde det hjalp mot halsbrann, men fordi jeg synes det er godt.

Sjokomelk! ..og jeg har laktoseintoleranse! ;p 

Ellers kjøpte jeg smågodt i haug og dung, men spiste det aldri! :p

Isbiter, begge gangene, spiste bortimot 100 hver dag noen ganger, heh! :)

Hadde aldri noe jeg måtte ha jeg! :P

PinUp. Og jeg er egentlig ikke glad i is.
Fikk litt panikk når jeg bare hadde et par igjen,og da måtte jeg på butikken og kjøpe ny 10pakning.
spiste MANGE for dagen en periode.

Og så ELSKET jeg lukten av rå løk.
Når folk på jobben stod og kuttet løk,så tok det 1 millisekund, så stod jeg rett ved siden av og sniffet...... (de trodde det hadde klikket for meg)

fra jeg var ca 2 mnd på vei til jeg var omtrent 5 mnd på vei hadde jeg totalt dilla på tomatsuppe. Det var frokost,lunsj, middag og kvelds. Herreguud som jeg spiste den jævla suppa..

Først NÅ klarer jeg å spise det igjen emoticon

..Og høygravid hadde jeg dilla på Friskis-isen.. Ser lurt ut i desember/januar/februar..

Isbiter isbiter og atter isbiter...
Ble gal om det ikke var isbiter klar i fryseren til meg. Og på føden kom di med mugger fulle av isbiter hele tiden.. for ble det tomt så ble det syting og klaging :p

Første del av svangerskapet hadde jeg helt dilla på guacamole. Jeg brukte det på brødskiva, på ritzkjeks ja you name it. Nå hater jeg det!

Så var det salt lakris og potetgull som ble tingen en stund (men det var ikke så ille at jeg ikke klarte å kontrollere inntaket heldigvis.)

Og fra jeg var halvveis ble jeg helt hekta på cola. Og ikke noe sukkerfri greier nei. Ekte ordentlig cola. Og det har jeg dessverre ikke klart å slutte med enda, men har gått over til sukkerfritt i det minste :p

Med første var det surt godteri. Denne gangen er det heldigvis forholdsvis sunn mat. Ingenting frister meg mer enn en baguett med salat, ost og skinke. + sjokomelk. Den på glassflaske!

Tyttebærsyltetøy med alle tre, til og med til fisk. Lakris, pistasjeis og iskaldt vann har vært gjengangere i dette svangerskapet....

Med første så måtte jeg ha pommes frites fra et helt bestemt gatekjøkken, det var en halv times kjøretur hver vei. Ja gubben var mildt sagt oppgitt

Andre gang så var det ikke noe spesielt, men med siste mann så var det nudler og riskaker......

rodstilk skrev:
Sjokomelk! ..og jeg har laktoseintoleranse! ;p 

Ellers kjøpte jeg smågodt i haug og dung, men spiste det aldri! :p

looooolemoticon

alt av sjokolade og mr freeze isen og maaaaaaaaaasse isbiter( måtte knase skikkelig når man tygga isbitene :S ) haha

Jeg levde på Vitabrød med Norvegia, klarte ikke å få i meg annen mat :/ Også drakk jeg bøttevis med vann :)

bringebær isen fra rema1000!

Back
Topp