Hva MÅ du ha? :-P

• Trådstarter Trådstarter prinsessemamma♡
  • Opprettet Opprettet
P

prinsessemamma♡

Guest
Jeg har fått helt dilla på glutenfri grandiosa og iskald melk og grapefrukt :-p er det noe du må ha nå?

I dag så er det Cherios som står på ønskelista. Melk er alltid populært. Da jeg var gravid med første så måtte jeg stoppe meg selv i å drikke for mye melk. Jeg drakk iallefall en liter til dagen.. hehe..

I dag så er det Cherios som står på ønskelista. Melk er alltid populært. Da jeg var gravid med første så måtte jeg stoppe meg selv i å drikke for mye melk. Jeg drakk iallefall en liter til dagen.. hehe..

Samme her :-P melk har gått igjen med alle barna. Smaker liksom ekstra godt :-)

Heldigvis ikke dukket opp no jeg må ha enda ! Håper ikke det kommer heller, slitsomt med abstinenser *ler*. Forrige sv.skap var det tygging a isbiter men det kom ikke før I uke 30 ca

Havregryn og melk med rosiner! Det hadde jeg cravings på forrige gang jeg var gravid og. Det var sånn jeg skjønte jeg var gravid denne gangen faktisk

Snavler salt og søtt om hverandre. Supersulten og supertørst. Salt og pepper potetgull maarud og Potetskruer og Kina /thaimat type vårruller og fritert mat drømmer jeg om daglig. Lakris er også fristende, men knott drops er virkelig en favoritt. Og appelsin er et must. Så jeg er generelt supergal etter digg mat for tiden :-D

Back
Topp