Hva lukter egentlig skunk?

*Labambie

Forumet er livet
Av alle ting man skulle finne på å lure på kl 01.36 på natta [8D][:D]

ja, det var jo faktisk et interessant spørsmål å lure på midt på natten!
nå får jeg iallefall ikke sove, for nå begynte jeg også å lure på det...
vet ikke, men vet at det lukter grusomt, og at man får vekk lukten med tomatjuice, iallefall i følge en episode med "nysjerrige nils" på barne TV.

En annen ting... hva lyd lager egentlig krokodiller, og hva lyder lager sjiraffer??

ORIGINAL: *yummymummy*

ja, det var jo faktisk et interessant spørsmål å lure på midt på natten!
nå får jeg iallefall ikke sove, for nå begynte jeg også å lure på det...
vet ikke, men vet at det lukter grusomt, og at man får vekk lukten med tomatjuice, iallefall i følge en episode med "nysjerrige nils" på barne TV.

En annen ting... hva lyd lager egentlig krokodiller, og hva lyder lager sjiraffer??

Kanksje sånn som Raffen i Portveien 2 [8D]

Trodde du mente skunk som i pot, hehe.. hadde tenkt å skrive godt [:)]

like a HO'

Det lukter litt rart.. Klarer ikke å forklare, men det lukter ikke bæsj, og lukten er ikke så ille at man ikke klarer å være i nærheten.. det lukter egentlig veldig metallisk, litt løk, nja.. vanskelig å forklare. Det lukter i hvertfall rart.. :D Jeg bor i Usa og her er det mye skunk, og hvis vi kjører forbi en påkjørt skunk, så lukter det veldig en stund..

Jeg klarer heller ikke å forklare det, det er en lukt annerledes enn alt annet. Er enig i at det ikke er uutholdelig vondt, men ganske sterkt og gjennomtrengende likevel. Kjente også ofte skunk lukten da jeg bodde i USA.

Hadde liksom inntrykk av at om man blir sprayet av skunk så er lukta heeeelt uutholdelig... [8D]

Back
Topp