Hva lo du mest av i dag?

Lo skikkelig akkurat nå! Av en reklame som roper på kyra sine, og de kommer ikke så til slutt står hun å brøler på de! Hahaha! Bra!

ORIGINAL: siw_82

Lo skikkelig akkurat nå! Av en reklame som roper på kyra sine, og de kommer ikke så til slutt står hun å brøler på de! Hahaha! Bra!

hahah, så den jeg også!!![:D][:D]

Jeg har ikke ledd noe særlig idag[8D]

ORIGINAL: LilleLalle

hahaha den lo jeg nettopp av også [:D] brølte hahaha

[:D]Haha, den var konge! Ramla nesten av sofaen![:D] 

ORIGINAL: Bleiemos

hahah, så den jeg også!!![:D][:D]

Hehe, den var dritbra![:D]

Kommer på 2 ting...

1.   ei veninne fortalte om et gullkorn sønnen hennes kom med.. Han er 2 år gammel, og la merke til en engel som hang på veggen hjemme. Han blir stor i øynene, peker og sier: "halleluja oppi lokta!!"  (altså "Halleluja oppi lufta" for den som ikke skjønte..[8D])

2.   Jeg er kjent for å grise ekstremt når jeg spiser![&:] Mye havner på gulvet, noe havner utenfor tallerkenen, griser på klærne til meg og andre, og av og til fyker en og annen gullerotbit veggimellom.. var hjemme hos mine foreldre en liten tur hvor vi av en eller annen grunn begynte å diskutere bordskikk og etikette. Jeg sier at den etiketten bryr jeg meg fint lite om, det viktigste er at man er høflig, ikke hiver innpå, ikke snakker mens man tygger osv.. Før det kommer forsiktig fra min far: "ja, og å ha respekt for sidemannens antrekk.."  [:D][:D][:D]

ORIGINAL: darius

sitter å leser "far på ferde" av Klaus Sonstad. Mer en nok å le av i den boka!!!!

Åh, hva går den ut på??

ORIGINAL: Bleiemos

ORIGINAL: darius

sitter å leser "far på ferde" av Klaus Sonstad. Mer en nok å le av i den boka!!!!

Åh, hva går den ut på??

Morsomt og til ettertanke
Klaus Sonstad (ja, han der som er Odin på p3, vet du) skriver nært og godt om å være far i denne boken - som passer for både mødre, fedre og de som kanskje en gang håper på å bli nettopp det. Boken er bygget opp i avsluttende kapitler, og har utgangspunkt i en spalte Sonstad hadde i Adresseavise...
Les hele anmeldelsen
Klaus Sonstad (ja, han der som er Odin på p3, vet du) skriver nært og godt om å være far i denne boken - som passer for både mødre, fedre og de som kanskje en gang håper på å bli nettopp det. Boken er bygget opp i avsluttende kapitler, og har utgangspunkt i en spalte Sonstad hadde i Adresseavisen. Han tar for seg alt fra smokk, soving, karnevalskostymer og ferieturer, og skriver både morsomt og til tider også til ettertanke. Særlig når han etterhvert går fra å være kjernefamiliepappa til å være alenepappa for Magnus og Milla. Boken er full av små gullkorn, og undertegnede humret godt flere ganger i løpet av lesingen.

ORIGINAL: LilleLalle

når tvnorge sendte reklame for 3 retters klokka halv åtte eller hva det heter  , og "pelle" fra hotel cæsar skal spille et spill med gjestene som heter "hvor har fingærn min vært?" Ja,jeg har bæsjehumor.

DET, og når jeg satt på skolen.. Tok litt av en stund der [8D]

jeg og gubben småkjekla litt istad, og så laget jeg bjeffelyder for å illustrere hvor gneldrete han hørtes ut - og han svarte med å mjaue.. [8D]
det lo jeg mest av i dag.. [:D]
(ikke hver dag humoren er på topp liksom.. [:-])

Jeg lo egentlig ikke, for jeg måtte jo ta meg sammen [;)]  MEEN jeg hadde min første time med Chi Gong på treningen i dag, det er litt sånn som kineserne gjør i parker
om morgenen.. Gikk veldig fint med litt konsentrasjon og lukkede øyne, men når jeg måtte se litt og kikket i speilet, så det ikke bra ut assa..hahaha
Følte liksom at jeg kvelte en fnis, og var redd noen skulle høre meg [:)]

har flirt godt på FAU-møte idag.. herregud for en gjeng.. [8D][:D]

Lo så jeg nesten grein av en kollega Han er veldig flink til å få andre til å le:)

Av noe som skjedde på jobben i dag... Kan ikke skrive det her[:-]

Da min kjære sønn fant ut han skulle trimme mamma, sykla som en idiot nedover gata mens han ropte "løp mamma løøøøøp!" og holdt på å le seg i hjel[:D]
med mamman i fult firsprang etter[8D]  
lo ikke før etterpå da[8D]

Back
Topp