Hva liker du plutselig ikke lengre? - og hva er plutselig supergodt?

huzky

Gift med forumet
Jeg synes graviditet er fascinerende, siden smaken endrer seg.

Jeg har alltid digget brødskive med smør og hvitost, men nå kan jeg ikke fordra brød... MÅÅÅ ha nystekte rundstykker, og med gul saft til

og når jeg prøvde meg på en kaffekopp idag, så smakte den galle..... hehehe.

Jeg har skikkelig søt hunger.  Sist så brekte jeg meg for alt jeg, så kansje det blir ei jente nå , he he.

Hvitost er ikke like godt og heller ikke kaffe. Merker også at det må være ferskest mulig brød, brekker meg hvis ikke.

Og alt av middag er suuuper godt! Har ikke lyst på brødmat, men varmmat, oh nam!

Ellers har jeg veeeldig lyst på Pepsi Max, men har enda ikke kjøpt meg det, så vet ikke om det smaker supergodt ;p

Jeg er visst motsatt av dere andre. Jeg har allrid likt brød, men nå er det til nesten hvert måltid!!! Med gulost!
Drikker ikke kaffe, det får meg til å bli uggen.
Veeeldig goddis fysen! Må skjerpe ned på det!!
Sist jeg var gravid,klarte jeg ikke biff. Det har jeg spist to ganger siden jeg ble gravid for nesten 3 år siden..:S Jeg som var så glad i det....

Jeg takler ikke brødskiver!=O Blir kvalm bare med tanken på det=p Men har enda ikke fått "lysten" på noe=) Tidlig i ukene var jeg veldig gal etter makrell i tomat, men nå er det blærk hehe. Så vi får se hva jeg får craving etter;)

Jeg tåler ikke sukker/ søte ting. Blir kvalm med en gang.. Pepsi Max går greit, men bare litt. Sikkert et tegn fra babyen om at jeg ikke trenger søtsaker. Men nå har jeg testet det ut to dager, og søtt=kvalm, så nå lar jeg det bare være. Ellers har jeg ikke noe fancy cravings enda..

Jeg tåler ikke sukker/ søte ting. Blir kvalm med en gang.. Pepsi Max går greit, men bare litt. Sikkert et tegn fra babyen om at jeg ikke trenger søtsaker. Men nå har jeg testet det ut to dager, og søtt=kvalm, så nå lar jeg det bare være. Ellers har jeg ikke noe fancy cravings enda..

Back
Topp