Hva liker du med høsten?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Selv elsker jeg de fine fargene
Er så fint å gå tur i fjellet på denne årstiden synes jeg

Fargene, og temperaturen egentlig. Kosen på kvelden med å varme seg, spise god mat og titte litt på tv. Og bursdagen min :-D Og det nærmer seg jul ❤

Fargene og den deilige lufta:)

Fargene, lukta av høst, frisk luft, fårikål, tenne lys og krype under pleddet, mørke kvelder, utgivelser av nye tv-serier :-)

Flotte farger, deilig luft, nystekte boller under pleddet mens det fyres i peisen. Og jakt:)

Fargene, temperaturen, mørket og innekos. Jakt, skog tur og bålbrenning. Å at det snart er JUL :D

Lufta
Stearinlys
Masse gøy på tv
Kosepledd
Fine klær
Vakre fargene
Ingen/få veps

Alt! Min favorittårstid :) elsker at det blir kaldere, temperatur rundt 10-15 er perfekt. Elsker fargene, solen, lange høstturer, fikse i hagen. Kose oss inne i regnvær, plaske ute i regnvær, ja alt ;)

Tsk. At man fyrer i ovnen til det blir for varmt, og kan NYTE en kopp kakao mye bedre :p
Også er det snart jul! :)

Fargene, uten tvil! Også er det så koselig når høststormene herjer på kveldstid og man sitter i sofaen med pledd og kakao med krem❤️

Jeg elsker høsten, deilig luft, masse deilig ull, tid for lue og skjerf, fine farger, tenne lys og drikke en god kopp te :D

At det ikke er så varmt lenger. Lukta. Og selvfølgelig fordi det da nærmer seg jul :p

Fargene og den friske lufta :)

Fargene, lukta, den friske lufta, at det blir kaldere, mørkt om natta, og går mot jul. :) liker generelt bestandig når årstidene endrer seg, men jeg er ekstremt glad i jul, og ikke så fan av sommer i lengden.

Lufta, fargene, kakaotid, stearinlys :) Og som regel nye program på tv! :p (men har jo aldri tid til å følge med)

Back
Topp