Hva liker du best?

Danskeren

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Hva liker du best/elsker mest ved partneren din? :)

- Inspireret af tråden om hva man irritere sig over, da tenkte jeg er hyggeligt at hører hva folk liker best også :D


Personligt elsker jeg at han altid er der for meg, "My rock", han altid hører på og gir en god klem når jeg trenger det, specielt ift familieproblemer.
Elsker også hvor romanstisk han er, god til at overraske meg, både med små gaver og med mat :) (Føler selv jeg er veldig dårlig på sånn)

Også har han vært kjempe forståelsesfull under graviditeten :Heartred

er jo mye mere end bare dette, men dette er ting jeg sætter veldig pris på :blob6
 
Han er omtenksom og den lille familien vår betyr alt for han.
Skriver koselige kort og gir meg titt og ofte og takker meg for alt jeg gjør.
Gir meg komplimenter og viser at han syns jeg ser perfekt ut selv om jeg har dårlig selvtillit og helst skulle bli kvitt mange kg.
Han er en veldig omsorgsfull pappa og er sinnsykt stolt iver å vise frem lillegutt
 
Han er snill, omsorgsfull, handy og kjekk! Og måten han har omfavnet barna mine på og elsker dem som sine egne.. dessuten er han svært tålmodig med denne tikkende høygravide hormonbomba av en elefant:hilarious:
Han kommer aldri til å bli kvitt meg om han prøver
 
Han er så snill, trofast og omsorgsfull. Ærlig og morsom. Veldig stødig, økonomisk, ansvarsfull og respektert. Godt likt, en god venn, morsom. Han er smart, kjærlig og min aller beste venn❤️
 
Hans evne til å ha empati og nestekjærlighet for andre.
Hvor omsorgsfull han er og at han alltid er der for meg :Heartred
Hvordan han står opp for meg og andre, selv om han selv syns det er vanskelig å stå i spotlyset.

Han er min superhelt, min bestevenn og den personen jeg virkelig ikke vet hvordan jeg skulle klart meg uten :Heartred
 
At han vasker hus hver uke og er så flink med sønnen vår :)
 
Han er utrolig flink med barna, også eldste som han er bonuspappa til!
Han er veldig omsorgsfull, oppmerksom ovenfor meg, og tar til seg ting når det er noe jeg tar opp med han.
Også liker han godt å lage middag, så det slipper jeg å gjøre..!
 
Han er omtenksom og den lille familien vår betyr alt for han.
Skriver koselige kort og gir meg titt og ofte og takker meg for alt jeg gjør.
Gir meg komplimenter og viser at han syns jeg ser perfekt ut selv om jeg har dårlig selvtillit og helst skulle bli kvitt mange kg.
Han er en veldig omsorgsfull pappa og er sinnsykt stolt iver å vise frem lillegutt

Ohhh, høres kjempe søtt ut! Koseligt kort! :Heartred
 
Han er snill, omsorgsfull, handy og kjekk! Og måten han har omfavnet barna mine på og elsker dem som sine egne.. dessuten er han svært tålmodig med denne tikkende høygravide hormonbomba av en elefant:hilarious:
Han kommer aldri til å bli kvitt meg om han prøver

Hahahah! Bra han er tålmodig! Mærker også hormornere nogle dager, blir sikkert mere efter hvert haha :hilarious:
 
Han er så snill, trofast og omsorgsfull. Ærlig og morsom. Veldig stødig, økonomisk, ansvarsfull og respektert. Godt likt, en god venn, morsom. Han er smart, kjærlig og min aller beste venn❤️

Hans evne til å ha empati og nestekjærlighet for andre.
Hvor omsorgsfull han er og at han alltid er der for meg :Heartred
Hvordan han står opp for meg og andre, selv om han selv syns det er vanskelig å stå i spotlyset.

Han er min superhelt, min bestevenn og den personen jeg virkelig ikke vet hvordan jeg skulle klart meg uten :Heartred

Så mye kjærligthet! Veldig viktigt at være venner også :Heartred
 
Han er utrolig flink med barna, også eldste som han er bonuspappa til!
Han er veldig omsorgsfull, oppmerksom ovenfor meg, og tar til seg ting når det er noe jeg tar opp med han.
Også liker han godt å lage middag, så det slipper jeg å gjøre..!

Min partner er også god på at lage middag, ofte han som gjør det og jeg som vasker opp, dejligt når tingene blir delt på :)
 
Oi, godt spørsmål! Det er så mye hyggeligere å fokusere på de positive tingene enn de negative synes jeg ☺️☺️

Mannen min lager alltid middag til meg, gir meg gode klemmer, gir meg mange komplimenter, respekterer meningene mine og utfordrer meg på områder der jeg bør forbedre meg. Han er alltid positiv og har en utrolig stå-på vilje som jeg beundrer!

Han er en skikkelig fantastisk person og jeg er så glad jeg fant ham :happy: stakkars, han er nok stuck med meg han...
 
Så mye kjærligthet! Veldig viktigt at være venner også :Heartred
Det tok meg litt tid å se akkurat det, men jo han er absolutt min bestevenn. Han er den jeg går til de gangene til og med bestevenninnen min kommer til kort, vi kan faktisk snakke om absolutt alt og har heldigvis kommet dit i forholdet hvor ting ikke er flaut eller vanskelig.
Han tar meg seriøst når jeg lufter bekymringer, selv om de ikke virker så store for han.

Jeg husker dagen han innså at han var feminist :hilarious:
Han har det bildet av ekstremister i hodet, også kom vi inn i en diskusjon på det og han innså at joda, han var nok feminist, "men ikke sånn som de gærningene":hilarious:

Jeg ELSKER det at vi kan ha en ordentlig diskusjon! Hjernen min trenger å bli utfordret og til tross for at jeg har en helt annen utdannelse enn han, så er han kjempegod på å få meg til å reflektere over yrket mitt :happy:

Aah, jeg elsker mannen min:Heartred
Jeg svarte på irritasjonstråden også, men for meg er det mer humor. Han også vet hva som irriterer meg ved han og vi kan le av det, heldigvis :p
 
Han får meg til å le hver dag. Er veldig oppmerksom og omtenksom. Gjør så og si alt for meg, er bestevennen min, samt at han har en fantastisk arbeidsmoral som jeg beundrer.
 
Oi, godt spørsmål! Det er så mye hyggeligere å fokusere på de positive tingene enn de negative synes jeg ☺️☺️

Mannen min lager alltid middag til meg, gir meg gode klemmer, gir meg mange komplimenter, respekterer meningene mine og utfordrer meg på områder der jeg bør forbedre meg. Han er alltid positiv og har en utrolig stå-på vilje som jeg beundrer!

Han er en skikkelig fantastisk person og jeg er så glad jeg fant ham :happy: stakkars, han er nok stuck med meg han...

Var også det jeg tenkte :)

Han høres fantastisk ut! Er sikker på han føler det samme om deg :Heartred
 
Det tok meg litt tid å se akkurat det, men jo han er absolutt min bestevenn. Han er den jeg går til de gangene til og med bestevenninnen min kommer til kort, vi kan faktisk snakke om absolutt alt og har heldigvis kommet dit i forholdet hvor ting ikke er flaut eller vanskelig.
Han tar meg seriøst når jeg lufter bekymringer, selv om de ikke virker så store for han.

Jeg husker dagen han innså at han var feminist :hilarious:
Han har det bildet av ekstremister i hodet, også kom vi inn i en diskusjon på det og han innså at joda, han var nok feminist, "men ikke sånn som de gærningene":hilarious:

Jeg ELSKER det at vi kan ha en ordentlig diskusjon! Hjernen min trenger å bli utfordret og til tross for at jeg har en helt annen utdannelse enn han, så er han kjempegod på å få meg til å reflektere over yrket mitt :happy:

Aah, jeg elsker mannen min:Heartred
Jeg svarte på irritasjonstråden også, men for meg er det mer humor. Han også vet hva som irriterer meg ved han og vi kan le av det, heldigvis :p

Så herlig! Tok også meg litt tid og inse, hvor viktigt venskab er! :)

- Ikke noe galt med irritasjonstråden heller, er normalt nogle ting man irriterere sig over ved andre :hilarious:
 
At vi kan snakke sammen om alt. At vi har samme verdier og mål i livet. At han er en omsorgsfull mann. Og at han er er god i sengs og velutstyrt der nede.
 
Oi, godt spørsmål! Det er så mye hyggeligere å fokusere på de positive tingene enn de negative synes jeg ☺️☺️

Mannen min lager alltid middag til meg, gir meg gode klemmer, gir meg mange komplimenter, respekterer meningene mine og utfordrer meg på områder der jeg bør forbedre meg. Han er alltid positiv og har en utrolig stå-på vilje som jeg beundrer!

Han er en skikkelig fantastisk person og jeg er så glad jeg fant ham :happy: stakkars, han er nok stuck med meg han...
Lager aldri du middag?
 
Elsker at jeg fortsatt har sommerfugler i magen når han tar på meg , eller bare jeg hører stemmen hans etter 4 år sammen . :Heartred
Elsker hvor fantastisk han er mot ungene mine og virkelig har tatt de til seg som sine egne:love7 (allikevel med stor respekt for barnefar som er inne i bildet )

Elsker at han har egne meninger og kan ta en diskusjon , men at han aldri kan fyres opp til krangel (jeg derimot:sign10)

Elsker at han er superhandy, utrolig dyktig i jobben sin , og så godt likt av alle , og allikevel er verdens mest ydmyke fyr , som aldri deler noe som kan oppfattes som skryt når det kommer til seg selv.. mange , meg selv inkludert, har blitt overrasket mer en en gang ! laughing4

Elsker at han er tro mot seg selv og er den han er , han gir ungene gode verdier , og meg et fantastisk liv med en partner jeg aldri kunne forestille meg fantes :Heartred

Oj, dette ble klissete :knegg::puke
 
Back
Topp