Hva liker du ang julepynt?

Ju9ta

Forumet er livet
Altså, hva er deres fineste julepynt/juleting/juledekoren du har syns du?
Eller hvilken betyr mest for deg?
Kan vi få se et bilde..[:D][:D][:D]

Selv så har jeg en nisse,som gikk på batterier, og spilte julesanger og "gikk" bortover bordet/gulvet.. Hatt den siden jeg var ca 4 år gammel..[:)][:)] 
Kan ikke ha batteri i den lenger da[8|],så den står bare til pynt nå...[:)] (skal ta bilde iløpet av dagen)

ENGLER
i alle varianter

Disse her fikk jeg av søs i fjor til jul. så nydelige...
ellers er jeg også glad i julekrybba mi[:)]

Er veldig glad i de 3 vise mennene mine..            og denne betyr nok mest. den arvet jeg av min oldemor
                                                                  -hun hadde hatt den i butikken sin da hun var ung. gammel!!

ORIGINAL: ida mor

fin dem var gabriela[:)]

tusen takk idamor[:)]

Det må vel være julekirka til min mormor, jeg husker best. Synes den var så fin, og så spilte den musikk[:)]
Nå er det en eller annen av de 6 søskene til mamma som har arvet den[&o][:'(]

Selv har jeg en søt liten engel (lite barn). Men jeg gidder ikke pakke den ut og hive inn bildene[8D]

Jeg er veldig glad i engler jeg da. Synes noe av nissepynten er fint også. Det fineste jeg har er vel julestjerna mi, den er bare så koselig.[:D]

Så koselig å se bilder av julepynten deres!

Disse to juletrærne er jeg glad i, men de kom ikke så godt frem på bildet. De er fra Royal Copenhagen (tror jeg det heter). Jeg kjøpte det ene selv før jul i fjor, og så dukket det andre opp i julegave fra svigermor, det var kos.

Back
Topp