Hva liker dere...

Hekleguri

Glad i forumet
Januarhula 2014
Hva liker dere minst og mest med sommeren?
Jeg kan ikke fordra veps og flott. Men jeg liker sommeren best fordi det er lyst og varmt
emoticon

Som om jeg skulle skrevet det selv ;)

Liker: 
-litt sol (har migrene så får tvert hodepine... ) 
-varme lyse sommerkvelder!
-vannmelon
-softis!

Liker IKKE:
- EDDERKOPPER! (har tatt meg i det nesten hver dag siden oktober å grue meg til de der ekle ekle skapningene kommer frem!!!)
-veps
-flåttbildene på forsida av VG/Dagbladet/osv..! (har ikke flått her, men har fullstendig fobi for småkryp og dritt...!)

Like mæst sol, varme å bading :)
like minst : knott, flott, mygg å veps. sånne ting kan hold sæ unna i sommer for no har æ to elektriske fluesmekkera :D haha

Liker: sol og varme,lyse kvelder og masse god grillmat...
liker ikke: Flått, må fin kjemme hunden hver dag for flått...
Har flått halsband til henne men det kommer alltid noen uansett:-(

elsker sommeren! :) lyse kvelder, varme dager, sol, sjø, båtliv, sommerøl på varme sommerkvelder, friske farger :) 

liker ikke veps å kryp da, men det skal jeg holde ut! for jeg eeeeelsker sommeren rett og slett! :)

Det er så mangt..

Det beste er hyttekosen, morellespising hjemme i hagen,lange kvelder og korte netter, gode turer og at vi går mot høst og bærplukking!!!

Det verste er alle småkrypa...særlig edderkopper - de kan eg kaste opp av..ellers misliker eg sterkt mopeder og scootere!!!!!

Kan ikke komme på noe jeg ikke liker ved sommeren. Eller jo, forresten, mygg og snegler er noe dritt, men heller mygg og snegler enn ingen sommer.

Liker lyse deilige sommerkvelder med vin, sitte bak i hagen og se solen gå ned.
Liker is, å bade, bli brun, spise solvarme jordbær (med is... :)), blomstene i hagen, slippe gå med langbukser og jakke, liker sommerregn, lyn og torden, spise en sen frokost i solen bak i hagen, se på pinnsvinene som surrer rundt i hagen i skumringen, studere insektene som jobber for harde livet, festivaler, kjøpe is hos isbilen...

Liker ikke å bli solbrent (alltid en eller annen flekk jeg glemmer smøre..), innpåslitne innsekter, myggstikk, brennesle, når det regner flere dager i strekk, måtte jobbe når det er fint vær,

varmen, sola...avlapping..grilling, jordbær og fløte, IS! Vannmelon, kald drikke:D blomstrende blomster

like ikke mygg :P pollen sesong:P regn og kaldt vær :P

liker. sol og varme
        grillings ute på kvelden i sommer varmen
        lettere klær

liker ikke : klegg (reagerer på de så gubben sender meg til legevakten med en gang han oppdager det.. det blir bare gigantiske merker av de hehe) 

flott (plukket av en del av hunden min allerede) 
                slanger

Sol, sol, sol!

Hater flott og edderkopper... usj... og eventuelle andre småkryp ....

Back
Topp