Hva liker dere å gjøre på fritiden?

NerdyGirl

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Liker å slappe av med familie/venner,
Se tv/serier/film, spille dataspill med mannen. Liker også å drive litt med musikk.
 
Trene,gå tur med hunden, strikke, være med venner, ellers bruker jeg masse tid med guttungen..:) Nå bygger vi på huset og både jeg og sambo tar studier ved siden av 100% jobb.. Sååå fritid - hva er det?? :p
 
Det jeg har gjort på fritiden min er å trene, ellers kan jeg vel nesten kalle rydding og vasking som hobby ;)
Mye tid som går med til det. Som hos de fleste andre regner jeg med ;)
 
Turer med de firbeinte, scooterturer til hytta, venner og håndarbeid:) så kommer man seg ikke unna husarbeid:p
 
Se tv-serier og film. Høre på musikk. Syr en del ting, som vognposer, barne kjoler mei-taier og ring slynger. Er også en liten "gamerchick" som vennene mine kaller meg. Ellers så er det jo de standar være med vennene mine :)
 
Jeg er lærer så jeg jobber myyye på kvelden. Når jeg ikke jobber skravler jeg med kjæresten, drikker te med venner og tenker mye på at jeg ble begynne å trene...
 
Hekler litt, scrapper litt, glad i serier på tv, liker å lese, skrive, gå tur.

-Taster fra appen-
 
Se tv-serier og film. Høre på musikk. Syr en del ting, som vognposer, barne kjoler mei-taier og ring slynger. Er også en liten "gamerchick" som vennene mine kaller meg. Ellers så er det jo de standar være med vennene mine :)
Hva spiller du? :)

-Taster fra appen-
 
Trene,gå tur med hunden, strikke, være med venner, ellers bruker jeg masse tid med guttungen..:) Nå bygger vi på huset og både jeg og sambo tar studier ved siden av 100% jobb.. Sååå fritid - hva er det?? :p
Jøssenavn, husk å ta vare på deg selv oppi det hele!!
 
Vi er veldig glad i turer! Topptur, klatretur, telttur, løpetur, skogstur, hyttetur, you name it. På vinteren tar vi frem skiene, og klatrer og trener innendørs. Ellers er vi veldig late og elsker å ligge på sofaen og prate, lese eller titte på serier :)
 
Back
Topp