Hva liker dere å gjøre på fritiden?

En tråd i 'Oktober 2014' startet av NerdyGirl, 5 Feb 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. NerdyGirl Glad i forumet Oktoberskatter 2014

Liker å slappe av med familie/venner,
    Se tv/serier/film, spille dataspill med mannen. Liker også å drive litt med musikk.

2. Epleskrott Forumet er livet VIP Oktoberskatter 2014

Trene,gå tur med hunden, strikke, være med venner, ellers bruker jeg masse tid med guttungen..:) Nå bygger vi på huset og både jeg og sambo tar studier ved siden av 100% jobb.. Sååå fritid - hva er det?? :p

3. Lizzi83 Glad i forumet

Det jeg har gjort på fritiden min er å trene, ellers kan jeg vel nesten kalle rydding og vasking som hobby ;)
    Mye tid som går med til det. Som hos de fleste andre regner jeg med ;)

4. Lotta80 Forelsket i forumet Oktoberskatter 2014

Turer med de firbeinte, scooterturer til hytta, venner og håndarbeid:) så kommer man seg ikke unna husarbeid:p

5. Mirell Forumet er livet Tilgangsansvarlig Snøkrystallene2021❄️

Se tv-serier og film. Høre på musikk. Syr en del ting, som vognposer, barne kjoler mei-taier og ring slynger. Er også en liten "gamerchick" som vennene mine kaller meg. Ellers så er det jo de standar være med vennene mine :)

• Liker Liker x 1
  6. oktoberskatt14 Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Jeg er lærer så jeg jobber myyye på kvelden. Når jeg ikke jobber skravler jeg med kjæresten, drikker te med venner og tenker mye på at jeg ble begynne å trene...

7. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Hekler litt, scrapper litt, glad i serier på tv, liker å lese, skrive, gå tur.

-Taster fra appen-

8. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Hva spiller du? :)

-Taster fra appen-

9. EnnairaM Flørter med forumet Oktoberskatter 2014

Jøssenavn, husk å ta vare på deg selv oppi det hele!!

10. Klatremus Glad i forumet ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Vi er veldig glad i turer! Topptur, klatretur, telttur, løpetur, skogstur, hyttetur, you name it. På vinteren tar vi frem skiene, og klatrer og trener innendørs. Ellers er vi veldig late og elsker å ligge på sofaen og prate, lese eller titte på serier :)

11. Bkno1857992 Første møte med forumet

Jeg synes det er veldig interessant og spennende

Del denne siden