Hva liker barna å leke med?

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Ja, hva slags leker/hobbyer er det barna interesserer seg for? [:)]

Leah elsker å perle om dagen! Når vi henter henne i barnehagen sier hun alltid
" Hade bra, nå skal jeg hjem å perle " så løper hun [8D] Ellers er den ene dukken og bøker veldig populært [:)]

Marcus liker å leke med duplo, tog banen og tegne.

Trym leker mest med biler og duplo, ellers så liker han å tegne og [:)] Også har han elsk på papirfly [8D][:D]

Litt forskjellig - men hun liker godt å sitte å tegne/fargelegge bilder og så er hun glad i å leke med playdoh. I barnehagen tror jeg hun liker å ha sangstund - for igår da måtte jeg sette meg ned å synge ilag med henne (og da var hun "Thea" og jeg "Mariann" som jobber der - og så måtte jeg sitte helt still å ikke snakke[8D][:D]).

Det går mest i rollespill - med oss og dukkene hennes, og så plastilina og tegning

Togbanen er det største av alt.. Duplo og biler generelt..
Han liker og å leke rollespill, og da skal han helst være brannsjef.. [:D]

Traktorer og biler, samt litt duplo[:)]

Thomas togbanen er vedlig populær,rollespill som kaptain sabeltan og jeg og k er pysa eller langemann er også en gjenn ganger om dagen.
Så går det å male,tegne,pusle,titte i bøker, leke med biler.

Mina liker å male, tegne, leke med dukka, lage mat på kjøkkenet sitt, lese bøker og pussle.

Dukker, koppesett, notatblokk og blyant... Har veldig mange prosjekter her som ofte innebærer å leke voksen i bhg! HEr i går hadde hun seinvakt![8D]

Rollespill er pop. Frida elsker alt vi kan gjøre sammen. Gjerne kreative ting (som tegning, maling, dough) eller aktive ting (herjing, være ute). Frida er litt rar, for hun elsker å jobbe/arbeide. Ellers er lekemat, dukker, kaffeservise og småting hun kan putte i veskene sine populære.

Jeg glemte jo det Frida liker best å leke med. Det er jo Maja og hennes leker.[:D]

Leah liker best å sitte å perle, ellers leker hun veldig mye med dukker! Da det har blitt veldig gøy etter Mimmi strikket masse dukkeklær til henne [:)]

Back
Topp