Hva liker babyen din ?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
nå er marsbabyene blitt 3-4 mnd og vist litt personlighet og preferanser :) Hva liker babyen din? Gjør de noe rart også ?
Min lille W elsker når jeg løfter han høyt opp, tar nesen hans eller generelt tuller med han. Ofte gjør han seg litt til (klager uten alvor i stemmen), og da pleier jeg å så «du, nå er du bare litt dramatisk» og da får han latterkrampe :knegg:
Han elsker å ligge i armkroken min å kose. Og å bli bært rundt og fortalt ting. Da smiler han som en sol. Nyskjerrig type :)

Han rullet over for første gang i går :love7og siden da skal han rulle hele tiden. Men det virker som at det er selve rullet han liker. Fordi han klager og vil bli snudd med en gang. I det vi legger han på rygg, snur han ser over også starter det igien :knegg: litt av en raring

Han synger også. Elsker å ligge å synge og fortelle lange avhandlinger.

Er så gøy å være mamma og oppleve alt dette :)
 
Lille A er straks 4 mnd og liker godt å ligge i babygymmen å sparke opp på lekene som henger ned mens hun skravler og styrer :) Hun liker også å ligge på armen i kollikkstilling mens jeg går rundt i huset så hun kan se på ting. Blåse på magen har blitt en stor hit og det er kjempegøy å bli tørka rundt munnen :p Hun har også blitt skikkelig TV slave, og hun liker veldig godt å ligge på skulderen og titte, så tv-en må ofte skrus av. Sikker på at hun kunne sett på fotball og paw patrol hele dagen om hun fikk lov :hilarious:
 
Lille elsker å være sammen med familien sin, helst i mine armer. Elsker at vi tuller med henne og at vi sier at vi kommer og tar henne mens vi går nærmere og nærmere. Synes også det er gøy med knebøy hvor vi liksom kjører heis opp og ned. Og å synge Lille Petter edderkopp hvor hun gjør bevegelsene «selv».
 
Back
Topp