Hva liker 3 år gamle gutter?

smash

Forumet er livet
VIP
Jentene mine er invitert i barneselskap til lørdag (ikke bursdag) og i skal kjøpe en gave.
Men HVA?
Han er 3 år, og på invitasjonen var det bilde av lynet mcqueen, så regner med han liker den!
Forslag noen??

Lynet mcqueen. Kan ikke slå feil her iallefall. Han blåser iallt annet, bare det er lynet desverre

Her går det mye i Gråtass om dagen.. Har vel igrunnen gjort det siden han ble født ;)

Er også glad i cars, særlig Bill. Elias er poppis, samt kapteinsabeltann.

Er også generelt glad i biler, lego, traktorer og togbane.

Her er Lynet McQueen den store helten. Gutten min har bursdag nå i november og han ønsker seg alt med lynet på

Her er det sabeltann som er det store :)

MiniMoi skrev:
Her er det sabeltann som er det store :)

Samme her.

Hos nevøen min er det egentli filmer. Både thomas toget, Rorry, elias, byggmester bob og noddy. :-)

Sabeltann og alt som har med kjøretøy å gjøre. Min liker også å tegne og male.

Min liker Brannmann Sam, bokstaver, Lynet McQueen, biler generelt (spesielt de med sirener) og Kaptein Sabeltann just nu

Min elsker Lynet McQueen. Andre biler går greit, men Lynet er det helt store. Jeg er sikker på at han drømmer om McQueen, til og med.
Ellers er han veldig glad i Brannmann Sam, tog, bøker, tegnesaker.. Og så må man ikke glemme traktorer. De er stas. Egentlig er alle motordrevne kjøretøy stas.

Min gutt er snart 3år, og han liker omtrent alt. Mulig andre 3-åringer er vanskeligere, men min er veldig lett å kjøpe gaver til. 

Han liker f.eks. modelleire eller andre hobbysaker, puslespill med 20-40 brikker, alle slags barnebøker, elsker byggeklosser og togbane (biltemas fungerer like bra som brio), alt av kjøretøy er helt supert, nye sandkakeformer og andre sandleker er morsomt, plastfat eller plastglass med fine bilder ala ole brumm er populært, han leker med alle slags plastdyr eller dyrebamser, han er veldig glad i å leke butikk, og ønsker seg nok varer, slike pakker med plastmat ville vært morsomt, han leker mye med dukken sin og vil gjerne ha diverse tilbehør til den, alt av lekeverktøy er fantastisk, han ønsker seg vel egentlig hele lekebutikken.

Min er veldig glad i klær også, men jeg ville ikke satset på at andre 3-åringer er det.

cars biler
rasebiler
traktorer

Takk for svar jenter!
Jeg hadde besøk av gutten som skal ha barneselskapet i dag,og han sa han ønska seg en monstertruck.
Så får se:)
Han skal hvertall få en heklet uglelue som han fant i skuffen min som han likte:)
Også får jeg finne noe bilgreier tenker jeg:)

Back
Topp