hva ligger pulsen til minsten på?

Frøken X

Flørter med forumet
Hei jenter. Har lyst til å se om det stemmer. Det sies jo at hvis pulsen er over 140 så blir det jente og under 140 gutt. Hva ligger minsten deres på? Min ligger på 160. Blir spennende å se til slutt om det gamle kjerringrådet stemmer:)

heisann[:)]
pulsen på minsten min ligger på 135-140.vet oxo at det blir en gutt![:D]

Hei! Jeg er ny her, og jeg venter mitt 3.barn i april. Har du flere barn?

Hei Nille. Velkommen. Jeg har ingen barn nei, så dette er spennende. Hva har pulsen til dine forrige barn i magen ligget på, har det stemt med det gamle kjerringrådet?

hmmm, hjertelyden begynte på 140, men nå har den ligget på 156-160, så det tyder vel på at "han"(som jeg kaller den) er jente da [:D]

Stemte ikke i mitt tilfelle i sist svangerskap hvertfall. Da lå den på 145 hele svangerskapet, utenom siste måneden. Lurer på om det er siste mnd de går ut fra?

Har her forran meg helsekorta til alle mine 4 barn + det som eg venter nå....
Barn nr. 1 Puls mellom 136-150, ble ei jente
Barn nr. 2 Puls mellom 135-146, ble også ei jente
Barn nr. 3 Puls mellom 138-169, ble en gutt
Barn nr. 4 Puls mellom 140-160, ble også en gutt.
Nå barn nr.5, Puls har vært 140 så dette blir spennannde og se om den ligger relativt høgt eller lavt vidare....
Ser jo et lite sammanheng her, guttane ligger mer på 150-160 og jentene mellom 140-150.....

min puls er på 158..
jordmoro mi sa t meg at ho kje trudde på da me pulsen for da va ingen så hadde bevist da..
Ho sa t meg når ongen såve så e pulsen onna 140 og når dn e våken i aktivitet så va dn øve 140..

pulsen på nurket vårt ligger nå mellom 148-157

pulsen på vår litte kjærlighet ligger på mellom 136 og 140... ei venninne av meg skal ha gutt, han hadde ligget på rundt 136.

Var hos jordmor i går og da lå pulsen på 150 hos guttebabyen vår[:D]

Min lå på 140 sist gang.

Hørt hjertelyden, men vet ikke hva den ligger på...hmmm....... Kanskje neste kontroll!!!
Blir morro å sammenligne med førstemann!

Vet nå ikke HVA godheten blir heller vi da, men snart er det 3D og håper at de kan se det der...vi er såååå nysgjerrige!![:D]

Nå var jeg på kontroll igjen i går og hjertelyden var på 140...

Når det gjelder 140 så blir det jente og under 140 gutt, så tror jeg ikke helt på det... forrig svangerskap hadde sønnen min hjertelyder fra 136 og opp til nesten 160...

Men det blir spennende å kunne sammenligne med denne da...om det blir det samme!
SF-målene var nøyaktig de samme i uke 20..morro!

Stemmer med meg.... victor hadde hjertelyd på 142 først, så 140 gangen etter og 134 i dag. Så den ligger ganske lavt, og er gutt..
Lykke til med forskningen.

Hehe..blir spennende å følge med på det fremover ja..... Er liksom ikke så veldig overtroisk og sånn...men blir liksom drevet med noen ganger.... Ring i trå, hva en fyser på.....hjertelyder....form på magen osv...hmmm! Skal på 3D UL til onsdagen så da får vi se.....kanskje gåten blir løst alledere da!?!?! *håper*

Back
Topp