Hva ligger din BMI på? :)

*BekkUlf*

Forumet er livet
Min er på 27 akkurat[:)] Så i følge bmi'en er jeg overvektig,men føler meg ikke det[:)]

33 trur eg..fedme, klassifiserast det vist som [&:] Men tar det heile med ei klype salt, vist veit eg at eg har eindel kilo for mykje, men BMI tar jo berre hensyn til to faktorar, vekt og høgde, og det vil sjeldan gje eit godt bilde av helse og reel vektklasse..det er iallefall mi erfaring [;)]

Nå er den på 21,4. 

Den var vist 20. [:D]

17

172 høy
57 kg

=19 bmi

ORIGINAL: Hulder

33 trur eg..fedme, klassifiserast det vist som [&:] Men tar det heile med ei klype salt, vist veit eg at eg har eindel kilo for mykje, men BMI tar jo berre hensyn til to faktorar, vekt og høgde, og det vil sjeldan gje eit godt bilde av helse og reel vektklasse..det er iallefall mi erfaring [;)]

Jeg bruker den bare som en liten pekepinn[;)] Jeg har tung bengygning,så BMI*en blir aldri "rett" på meg uansett,men er jo greit å vite sånn ca hvor man ligger[;)]

Min er på 33..og reelt.. jobber med saken, men ting står bare stille så[:'(]

Jeg trodde jeg skulle være verstingen, men er visst ikke alene. Min ligger på 33. Den var på 37 da jeg begynte å slanke meg, og målet er visst en BMI på 29. Da er jeg likevel på grensen til fedme. Men jeg er blitt anbefalt dette målet av spesialister da jeg har PCOS og det er viktig å ikke ha urealistiske mål. Dessuten vet jeg av erfaring at jeg ser meget slank ut når jeg fortsatt er klassifisert som overvektig.

Min er på 23 og jeg føler meg overvektig[:'(]

Nå er jeg gravid, men den var det samme før jeg ble gravid... Trives best rundt 20...

Er det ikke sånn at muskler veier mer enn fett?

Jeg tør ikke sjekke meg. Tar det etter jeg har født jeg[8D]

Min ble på 25..[:)]Og får å ha normal kroppsvekt så måtte jeg være på 18.5-24.5,så jeg tar det ikke så tungt!!

21

19 er min.

Muskler veier mer enn fett.. Joda, det stemmer det. Sånn volummessig sett så tar 1 kg fett større plass enn 1 kg muskler.

20, normal - men kunne gjerne tenkt meg å veie ett par kilo mer

Back
Topp