Hva leker din 2-3 år gamle gutt med?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Skal bruke litt av feriepengene på å kjøpe noe til guttungen, men vil kjøpe noe han kan leke med i sommer.

Han har tegnesaker, plastelina, lego, togbaner osv...

Guttungen på 1 1/2 år har fått veldig sansen for sånne små biler. Ellers så liker han å leke med ball, å puzzle. Ellers ute, så har han en trillebåre å en gressklipper han springer rundt med. Liker også å sitte på sånn trehjulsykkel med sånn skaft som foreldrene kan skyve å styre. Men han min er jo under to, så sikkert ikke sånn kjeeeempe gode tips jeg kom med her til din på 2-3 år:-) han kan jo får seg en sånn sparkesykkel med tre hjul for eksempel? En sånn enkel fjernstyrt liten bil? Hvis du hanToys r Us i nærheten ville jeg dratt en tur der, for di har jo ALT en kan tenke seg;-) et tips til kan jo være å sende han inn å si at han kan velge seg en ting han kan ta med seg hjem? Ungene går jo ikke etter pris, men etter hva di virkelig virkelig ønsker seg, så da ser du jo fort hva valget ender på:-D

Her er plastikkdinosaurer tingen for tiden. Er nesten bare dem han leker med siden han fikk dem. Før det gikk det mye i togbane, puslespill, lego (både duplo og lego), biler og plastikkdyr.
Han er nettopp blitt 3 år.

Biler, biler, biler, biler og ja biler ;)

nussnøff skrev:
Biler, biler, biler, biler og ja biler ;)

Her og :) og helst de med masse lyder i..Min 3 åring er og glad i bøker og han er veldig glad i å sykle..

Sparkesykkel, smurfer (sånne figurer med hus og alt mulig), sabeltann, traktorer og lastebiler i sandkassa, bil og parkeringshus, alle leker som ikke er hans:P Han elsker å bake, er ikke noe som kan toppe det!! Og leker som har med vann...
Her er drømmen hans å få trampoline og den skal monteres i kveld/morgen så da regner jeg med vi har verdens lykkeligste gutt i et par timer;) 

Han blir 3 om en mnd, og leker mye med lekekjøkkenet sitt, og dukker når vi er hos søsteren min.
Ellers er han ekstremt opphengt i traktorer, lastebiler og gravemaskiner, og har det i alle slags størrelser- til både innebruk og utebruk.

Det går mest i biler og bøker.. men ellers er det også Duplo , keyboard , og en leke telefon
Er det som er mest lekt med her ihvertfall

Han leker med biler, TRAKTORER, Gravemaskiner, togbane og puslespill. (Han er 2,5 år og legger med 24 brikker, er helt imponert over han) og så liker han å tegne, perle og leire.

Ute går det i john deer traktor, sykling på springesykkel og trillebår. Han har en gravemaskin i sandkassa hos mine foreldre, men den er egentlig beregnet på 5-åringer, så han får det ikke helt til:)

biler biler og atter biler både store og små. og wow lekene er kjempepopulære og super holdbare. ( http://www.wowtoys.com/ ) 

Han er veldig glad i å bygge "rutsjebane" til bilene sine.. 
han har også en bilbane han leker mye med.. 
Han er veldig glad i å tegne, leke med ballonger og dupplo! =)

Han blir 2 i juli! :)

BILER, lastebiler, gravemaskiner, tog/togbane, brannbiler(!! "Sam! Sam! Sam!"), traktorer, trampolina, å tegne, keyboard. Åja. I Sommer så jeg nå. Ja, alt av biler/gravemaskiner som kan brukes ute. Trampolina da. Sykkel! Sklie. Baller.

Han leker med det meste, men det er duploen som setter fantasien virkelig i gang. :) Kan leke mange timer..

Ellers har han jo en del utstyr fra Bruder, traktorer med forskjellig utstyr. 

Hva med uteleker? Balansesykkel? Trøtraktor? Dette er veldig populært her :D

min lekte mye med koppestell og lekekjøkken og dukke med dukkevogn. ellers trehjulssykkel. og han har alltid likt å leke i sandkassen med bøtte, spade, sil, biler og båter. og plastikkdyr.

her e han på snart 2 å han på 3 1/2 kjempe interesert i cars bilene. så her e d cars for alle penger :p

Biler, motorsykler og alt som har med Cars å gjøre det går i her. Ute er det trampolina og sandkassa som gjelder.

Hadde kjøpt noe han kunne leke ute med. Guttungen her er gal etter sparkesykkel. Sånn med tre hjul. Også har han fått seg noen fine plastbiler til å bruke i sandkassa og bøtte og spade. =) 

Aves skrev:
min elsker leker fra bruder serien.
får tak i dette rimelig på norske amazon siden.
biit.no

under 200kr og du slipper toll, over 150kr og du slipper fraktkostnader.
genial side både for jente- og gutteleker.

Tusen takk for kjempetips!! Her er det mannen som elsker bruder-serien, mens lillegutt har tatt etter også. Elsker bruder selv, fordi det går aldri istykker. Tåler alt!

Angående hva min snart 3 år gamle gutt liker, er det traktor og utstyr. Ute elsker han å leke i sandkassen, sykle og kjøre trøtraktor.

Back
Topp