Hva leker de små med?

Guttemamma10og13

Gift med forumet
Eg lurer på hva de små leker med?
Sebastian ligger for det aller meste på magen på gulvet og styrer. Han går rundt i sirkler og litt fremover og bakover. Han kan ikke sitte selv, men bruker av og til vippestolen på kjøkkenet mens vi lager mat.
Favorittlekene er musikkleker, alt som lager lyd og synger, myke bøker og to lamazeleker med litt forskjellig på. Også sjiraffen sin, sophie. Han liker også å leke med lokk fra syltetøyglass, akkurat som storebror :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
Her krabber hun rundt over alt og skal utforske hver minste ting på stue, kjøkken, gang. Krabber bort til tv benken og liker å dra ut alt av spill som ligger nederst i den. Biter litt på kortstokkene som ligger der og setter seg oppå spillene. Reiser seg også opp og fikler litt med høyttalerne til anlegget. Liker leker hun kan trykke på og som lager lyd, og elsker å være i gåstolen som også lager mye lyd og med mye hun kan fikle med. Hun løper avgårde i gåstolen og smiler- helt hærlig :)
Ellers står hun og holder seg i lekekassa og prøver å finne favoritt leken sin som er en liten rød krabbe.
 
Her leker han me bamser, rangler, musikkleker osv... blir kjempegira over noe nytt (kan være hva som helst), elsker se seg (og meg) i speilet og syns det er gøy å rive a brillene til bestemora:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her leker han me bamser, rangler, musikkleker osv... blir kjempegira over noe nytt (kan være hva som helst), elsker se seg (og meg) i speilet og syns det er gøy å rive a brillene til bestemora:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Briller og speil er en hit her og:)
 
Alt han får tak i :p veldig glad i fjernkontroller!1378187969274.jpg storebror har vært å dytta vekk babygymen til lillebror, så den står litt på halv åtte:oops: men der er iallefall en del av lekene:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Her åler han seg rundt omkring. Åpner kjøkkeskuffer og finner ledinger... Utforsker alt han kommer over.
er veldig glad i leker med lyd og musikk. Syngende Hinkel Pinkel er en hit!
 
Alt hun kan få fingrene i,men hun er veldig glad i en gammel rosa mobil som jeg har hatt tidligere. Hun er glad i lyd og lys også.
 
Her er han for tida ikke interesset i en eneste leke. Bare klatre på meg og gå langs sofaen.huff.knall og fall og hyl og skrik dagen lang;) han slipper seg og faller.han er bare 7.5 mnd og beina klarer jo ikke bære han.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Alt han får tak i :p veldig glad i fjernkontroller!Vis vedlegget 29161 storebror har vært å dytta vekk babygymen til lillebror, så den står litt på halv åtte:oops: men der er iallefall en del av lekene:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Signerer fjernkontroll...og mobilen!! Kaaan det være at det er fordi mamma leker mye med de tro??!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: jc
Alt han kan klatre på! Spesielt er vedovnen veldig spennande :( av leiker er det veldig av og på, dei er spennande ei lita stund og så bryr han seg ikkje lenger.
 
Hva er det med babyer og ledninger? Elsker det! Mobil laderen og antennekabelen spesielt!
 
Back
Topp