Hva legges i "full blære" ved innsett?

Mina

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Sommerfuglene
Påskekyllingene 2020
Dette er sikkert et teit spørsmål, men vet ikke svaret - så jeg spør allikevel.

Skal på innsett i dag, og har fått beskjed om å komme med full blære. Høres ut som om det vil være ubehagelig å ha noen som "jobber" oppi der om jeg er skikkelig tissetrengt - så betyr "full blære" at jeg bare må huske å drikke noe før jeg kommer der - eller betyr det virkelig at den skal være FULL?

Og kan jeg gå på toalettet rett etterpå, eller bør jeg vente med det også?

Ikke gå på do en time før innsettet. Det er ikke noe krise om blæren er tømt heller, gikk fint for min del. Ikke stress med det.
Du kan gå på do rett etterpå.

Ikke gå på do en time før innsettet. Det er ikke noe krise om blæren er tømt heller, gikk fint for min del. Ikke stress med det.
Du kan gå på do rett etterpå.

Takk. Så det er ikke snakk om at jeg må styrte en halvliter eller en liter vann før jeg skal inn der? Kan drikke vanlig, men bare unngå å gå på toalettet en time i forkant? Det hørtes mye bedre ut enn det jeg så for meg ;-)

Jeg kom til venterommet og måtte egentlig tisse. Tenkte jeg skulle holde meg pga info om "full blære".

Ventet og ventet, ble tatt inn 45 minutter etter planlagt time. Sa jeg var SKIKKELIG tissatrengt. Da ble jeg sendt på toiletten før innsett så det ikke skulle skje noe uhell ;)

Det er altså ikke kjempeviktig med "full blære", men det kan sikkert hjelpe hvis du har litt urin inni der.

Takk. Så det er ikke snakk om at jeg må styrte en halvliter eller en liter vann før jeg skal inn der? Kan drikke vanlig, men bare unngå å gå på toalettet en time i forkant? Det hørtes mye bedre ut enn det jeg så for meg ;-)
Det stemmer, trenger ikke styrte vann. Det er gunstig om blæren ikke er helt tom, det har noe med at de kommer lettere til når blæra ikke er tom.

På st olavs skulle vi drikke en viss mengde samt ikke tisse på en viss tid - så her var målet vistnok FULL blære! Første jeg sa til legen var at han måtte forte seg for at det ikke skulle gå galt! Heldigvis er de raske på innsett og jeg ble sendt rett på do etterpå, for så å få snakke med legen etterpå igjen ;)

Sto på mitt brev fra St.Olav at jeg skulle drikke en halv liter eller noe før jeg skulle inn. Grunnen er at det blir lettere å komme til der nede.

Det er ikke så mye romstering ved innsett, men de bruker full blære som et "speil" slik at de lettere kan se hvor de bør plassere egget:)

Back
Topp