Hva legger du mest merke til?

Mortania

Elsker forumet
Noen begynner å legge merke til hvor mange gravidmager og babyvogner det finnes der ute.

Jeg for min del har lagt merke til hvor mange som røyker. Det var ikke noe jeg tenkte på da jeg selv røykte :p

Mortania skrev:
Noen begynner å legge merke til hvor mange gravidmager og babyvogner det finnes der ute.

Jeg for min del har lagt merke til hvor mange som røyker. Det var ikke noe jeg tenkte på da jeg selv røykte :p

Signerer den! Men, har forsåvidt også lagt litt ekstra merke til mager og barnevogner:) Og babyer selvfølgelig:)

Synes det er utrolig mange gravide der ute nå i forhold til før jeg ble gravid, sånn var det sist også husker jeg

Jeg legger også mer merke til disse tingene. Og i tillegg så får jeg med meg hvordan babyer/barn blir festa i bil...

Legger ikke merke til så mye.. Da jeg hadde facebook la jeg veldig merke til hvor mange kjente som var gravide osv, men det begynner jo å bli en liten stund siden.. Ellers legger jeg ikke merke til så mye.

Klatremus Lillemann skrev:
Jeg legger også mer merke til disse tingene. Og i tillegg så får jeg med meg hvordan babyer/barn blir festa i bil...

Jeg blir helt syk av å se bittesmå babyer! Blir helt nummen:)

Legger godt merke til nyfødte babyer for tiden! Føler at det er ekstra mange av dem på kjøpesenteret nå

Jeg legger utrolig godt merke til alle gravide!! Synes jeg ser gravidmager over alt!
Og folk som snakker om graviditet/babyer osv... Vært utrolig mye snakk om det rundt meg etter jeg ble gravid føler jeg!

Back
Topp