Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supersalg for meg er 70% på kurante varer![]()
Signerer siljegulliSupersalg for meg er 70% på kurante varer![]()
Enig med dere!Signerer siljegulli. Supersalg, der man får 100 kr i avslag på et par sko, er bare tull spør du meg.
Det er det jeg mener også, husker jeg var på salg på eurosko engang, de hadde satt ned barnesko med 50 kr. Skjønner ikke hvorfor de reklamerer med supersalg da.Signerer siljegulli. Supersalg, der man får 100 kr i avslag på et par sko, er bare tull spør du meg.
YES!Supersalg for meg er 70% på kurante varer![]()
HahaYES!
Blir alltid skuffet over alg på kjøpesentre osv..er jo bare piss det som er billig som regel![]()
Det er jo ikke salg engang! Ville heller kalt det kampanje av noe slag. Herregud! Men skal man ha sko uansett er det jo greit. Men teit å kjøpe bare for å kjøpe pga 50 kr avslagDet er det jeg mener også, husker jeg var på salg på eurosko engang, de hadde satt ned barnesko med 50 kr. Skjønner ikke hvorfor de reklamerer med supersalg da.
Det er liksom ikke salg i mitt hodet nei....Signerer siljegulli. Supersalg, der man får 100 kr i avslag på et par sko, er bare tull spør du meg.
Enig her!Bør i aller høyeste grad være bedre enn 50%. Vanlig salg er stort sett fra 30-50%, så mener derfor at supersalg bør være bedre enn det.
Det var supersalget sitt det!Supersalg tenker jeg går på hvor mange prosent det er snakk om og ikke kroner. Kan være bra med 100 kr i avslag på noe som egentlig kostet 150, men når det er snakk om sko skal det nok mer til. Vi kjøpte sko på supersalg for en mnd siden. Da fikk vi 6 par sko til 150 kr![]()
Ikke alltid. Noen ganger må leverandører kvitte seg med masse for de har ikke plass. Da hender det at det kommer butikkene tilgode.Supersalg i mitt hode er 70% og mer avslag.
(selv om jeg vet at de fleste butikker går i tap ved alt over 30%)
Ikke alltid. Noen ganger må leverandører kvitte seg med masse for de har ikke plass. Da hender det at det kommer butikkene tilgode.
Men det verste er når de pøser på med drit som de har hatt i mange år og vi MÅ ta imot det![]()