Hva legger du i ordet supersalg?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Etter å ha hørt en reklame for sko i dag, ble jeg litt nysgjerrig. Det ble reklamert med supersalg, så fikk man 100 kr i rabatt. For meg er ikke det supersalg, men mulig andre mener det er det.

Supersalg for meg er 70% på kurante varer :)

Bør i aller høyeste grad være bedre enn 50%. Vanlig salg er stort sett fra 30-50%, så mener derfor at supersalg bør være bedre enn det.

YES! ;)
Blir alltid skuffet over alg på kjøpesentre osv..er jo bare piss det som er billig som regel :P
Haha:) jobber i butikk. Vi har hatt endel på 70% i sommer. Folk handler rett og slett ikke på 30 og 50% lengre. Så hadde vi smykker (rester fra leverandør) 6 for 100kr. Det tok helt av! Selv om vi som jobber der tok godbitene først ;) noen fordeler må man ha :p

Det er det jeg mener også, husker jeg var på salg på eurosko engang, de hadde satt ned barnesko med 50 kr. Skjønner ikke hvorfor de reklamerer med supersalg da.
Det er jo ikke salg engang! Ville heller kalt det kampanje av noe slag. Herregud! Men skal man ha sko uansett er det jo greit. Men teit å kjøpe bare for å kjøpe pga 50 kr avslag :D

Signerer siljegulli :). Supersalg, der man får 100 kr i avslag på et par sko, er bare tull spør du meg.
Det er liksom ikke salg i mitt hodet nei....

Supersalg tenker jeg går på hvor mange prosent det er snakk om og ikke kroner. Kan være bra med 100 kr i avslag på noe som egentlig kostet 150, men når det er snakk om sko skal det nok mer til. Vi kjøpte sko på supersalg for en mnd siden. Da fikk vi 6 par sko til 150 kr :-)

Supersalg bør være minimum 50% syns jeg. 100kr avslag på et par sko gjør jo egentlig null forskjell..

Supersalg for meg er, som hos mange andre her, når det er mellom 50-70%.

Supersalg i mitt hode er 70% og mer avslag.

(selv om jeg vet at de fleste butikker går i tap ved alt over 30%)

Supersalg tenker jeg går på hvor mange prosent det er snakk om og ikke kroner. Kan være bra med 100 kr i avslag på noe som egentlig kostet 150, men når det er snakk om sko skal det nok mer til. Vi kjøpte sko på supersalg for en mnd siden. Da fikk vi 6 par sko til 150 kr :-)
Det var supersalget sitt det! :)

Supersalg i mitt hode er 70% og mer avslag.

(selv om jeg vet at de fleste butikker går i tap ved alt over 30%)
Ikke alltid. Noen ganger må leverandører kvitte seg med masse for de har ikke plass. Da hender det at det kommer butikkene tilgode.
Men det verste er når de pøser på med drit som de har hatt i mange år og vi MÅ ta imot det :mad:

Ikke alltid. Noen ganger må leverandører kvitte seg med masse for de har ikke plass. Da hender det at det kommer butikkene tilgode.
Men det verste er når de pøser på med drit som de har hatt i mange år og vi MÅ ta imot det :mad:

Ja det er kjipt :/

Back
Topp