Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dråpe
Jeg tenker på det som noe utrolig sterkt noe om jeg snakker om person(jeg hater ingen, aldri gjort heller...!) Men jeg kan godt si det om litt simple ting som jeg hater "days of our lives" serien" osv....[;)][:D]
Syns det er et ord som stadig blir missbrukt... Vi var f.eks ute å spiste på et familiested for en stund siden. Maja var med og oppførte seg eksemplarisk hele kvelden mens vi spiste. Bare satt i stolen sin og koset seg med agurkene sine[;)]
Men da vi skulle gå, og tok på ho utetøyet, begynte ho å småsurve litt, for ho liker ikke å ta på seg klær over hodet(hvem unge liker vel det?!) Og da sa en relativt høy gubbestemme bak oss at han "hata sånne unger som bare skriker ute!" [:@] Jeg så ikke akkurat hvem det var, men hadde jeg gjort det såååå stakkars mann!! Ingen kan vel HATE noen bare fordi de ikke liker gensere tredd ned over hodet!! Ble mektig provosert jeg da, ho hadde jo vært så snill hele kvelden! Skal vi liksom bare sitte inne vi da, for tenk om ho lager litt lyd!
ORIGINAL: Dollface©
at jeg faktisk ikke orker se, snakke, høre om den personen.
ORIGINAL: Tanine
Jeg synes det ordet er veeeldig sterkt. Det skal fryktelig mye til for at jeg hater en person! Bruker ikke det ordet i hytt og pine. [8|]