hva lager egentlig forstoppelse?

*Kolibri*

Forumet er livet
lillegutt har hatt magesmerter fordi han har vært helt tom i magen, nå har han begynt å spise litt men i går hørtes det ut som fødselsmerter da han skulle bæsje[X(] han hadde da fått en del fruktpurè fordi jeg ikke fikk i han væske.

Så nå lurer jeg på hva som kan gi forstoppelse? jeg vet at banan kan gi treg mage, er det noe annet?

blåbær

Siden han har kastet opp over så lang tid, kan han nok ha noe nedsatt tarmfunksjon,noe som kan gi obstipasjon før tarmene kommer skikkelig i gang igjen. Du bør passe på å gi han mye drikke og svisker tenker jeg

......men det var vel egentlig ikke det du spurte om. Blåbær og banan er vel det som kan gi treg mage, tror vel ikke du gir han reker og loff......

oi! ja han har fått masse blåbær pga jeg trodde det var bra hvis man var dårlig i magen[:o]

Signerer de over her, pluss at det er nok som Ian77 sier, at det tar litt tid for systemet å komme igang igjen. Viktig med mye væske for å unngå forstoppelse. Og her funker pære bedre enn svisker for å få fart på magen (men det kan nok være litt hardt viss magen er tom etter sydom..Men mildere enn svisker vil jeg tro? [8|])

Håper hvertfall det går seg til, ikke godt for lillemannen det der.

Back
Topp