Hva lager du når du skal briljere på kjøkkenet?

ModeratorVikar

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Når du skal virkelig imponere og slå deg løs på kjøkkenet.. Hva lager du da? Hva er spesialiteten din? Og hvis du ikke liker/kan lage mat - hva imponerer deg mest, som noen du kjenner lager? :)
 
Er flinkest i huse på bakst, -mannen har blitt veldig flink på mye forskjellig innen matlaging. Perfekt stekt and feks, med masse godt tilbehør:hungry:

vennemiddager, hvem har tid til det..? :hilarious:
 
Saftig kyllingfilet med stekeskorpe og gratinerte blomkål. Men er mest glad i å bake kaker.
 
Helst baking, da egentlig hva som helst :)

Hvis det er snakk om middag er det lasagne :D
 
Sjelden jeg gjør noe veldig spesielt, annet enn at alt skal være melke- og glutenfritt hver dag. Så når jeg slår til så blir det vel fiskegrateng eller lasagne. Ble imponert over de i melke- og glutenfri versjon :D
Samboer eksperimenterer med bakst, så blir noe pitabrød, surdeigsbrød, boller o.l innimellom. Uten melk og gluten. Syns det er imponerende i seg selv, så vi briljerer "hver dag" :p
 
Lager det meste så kommer helt an på hva jeg har lyst på.

Er ikke så flink til å bake da så god bakst imponerer meg :)
 
Jeg lager helst noe fisk, gjerne kveite eller torsk. Gode råvarer imponerer alltid.
 
Når du skal virkelig imponere og slå deg løs på kjøkkenet.. Hva lager du da? Hva er spesialiteten din? Og hvis du ikke liker/kan lage mat - hva imponerer deg mest, som noen du kjenner lager? :)
Kyllingfilet fylt med kremost og surret i bacon, stekt i ovnen :D

Sjokolademoussekake til dessert :woot:
 
Eg elsker att bake og det er terapi før meg.
baker mangen flotte fine gode kaker .
middagarna jeg lager får ja mye skryt av:p
Elskar att stå på kjøkken men selvklart har jeg dager det jeg steker e ferdig pizza:p
Og kjøper med mat hjem fra MC;)
Så her er det meg som står på kjøkken .hade mannen gjort det hade vi aldrig fått mat til rett tid eller så hade vi fått brent middag :rolleyes:
 
Av middag - hjemmelaget lasagne eller pizza. Ellers en kake - en god pavlova :)
 
Spaghetti carbonara m bacon og asparges

Finnbiff m hjemmelaget potetmos

Terteskjell (fantastisk oppskrift fra svigerfar)

Kyllingpanne fra Spiselise (den er virkelig knallgod)

Scampi med stekte grønnsaker og chili, med ris og avokado

Ellers så tester jeg ut mye nytt ofte og får det greit til.

Elsker å bake også, da er jeg god på macroner, gulrotkake, suksessterte, sjokoladekake/muffins, oreokake, cookies, nja osv :hilarious: :hilarious:
 
Back
Topp