hva lønner seg å kjøpe i sverige? :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
jeg og samboer skal til sverige i morgen og jeg er helt blank på mat, da vi ikke har bodd alene før :p

jeg spiser ikke middag xD

Vel sist jeg var der (som er en god stund siden) så var det kjøtt produkter og slike ting :)
Man husker jo som regel ca pris på hva man handler i Norge så er det jo bare å se om det er dyrere eller billigere :)

Vel sist jeg var der (som er en god stund siden) så var det kjøtt produkter og slike ting :)
Man husker jo som regel ca pris på hva man handler i Norge så er det jo bare å se om det er dyrere eller billigere :)
takk for tipset :)

Vaskepulver
Brus
Godteri :P
Ost
Bacon
Kylling
Pasta
Røyk
Snus
Alkohol på polet
:)

Melka er billigere..så på tickeren din at du er gravid nå men når den tid kommer og dere skal handle inn til den lønner det seg og reise til sverige og kjøpe erstatning,mat og bleier.Anbefaler forresten den nye matbutikken på nordbysenteret :) den heter nordby supermarked..de har kjøttdeig til 30 kr kiloen og går du bort til den gamle delen på gottebiten har de brett med cola,fanta osv til 70 kr brettet+pant :)

Barnemat, erstatninger osv er billigere sverige, men bleier lønner seg ikke.
Ellers er det endel kjøtt, bacon, ost, pålegg, vaskepulver, godis, melk, yoghurt, røyk og snus.
På Svinesund er det også endel billigere babyutstyr

Alt, men IKKE bleier! De er svindyre i Sverige. Vi handler nesten bare i Sverige :p

Melka er billigere..så på tickeren din at du er gravid nå men når den tid kommer og dere skal handle inn til den lønner det seg og reise til sverige og kjøpe erstatning,mat og bleier.Anbefaler forresten den nye matbutikken på nordbysenteret :) den heter nordby supermarked..de har kjøttdeig til 30 kr kiloen og går du bort til den gamle delen på gottebiten har de brett med cola,fanta osv til 70 kr brettet+pant :)

Den kjøttdeigen er irsk bare sånn til opplysning :)
Jeg handler kun svensk kjøtt :)

Den kjøttdeigen er irsk bare sånn til opplysning :)
Jeg handler kun svensk kjøtt :)

ok sikkert noe av det og men det jeg kjøpte var svensk blandingsfarse av okse..

ok sikkert noe av det og men det jeg kjøpte var svensk blandingsfarse av okse..

Den til 30 er irsk, den litt lenger borte er svensk å koster litt mer. Slik var det i forrige uke iallefall :)
Det er jo fortsatt billig da :)

Den til 30 er irsk, den litt lenger borte er svensk å koster litt mer. Slik var det i forrige uke iallefall :)
Det er jo fortsatt billig da :)

ok jeg var der på tirsdag denne uka :) synes nå det var billig uansett og den gjør samme nytte som den svenske ;)

Spiser du aldri middag? :p
Ellers er jeg bare enig i det alle andre har skrevet her.. ;)
Ha en fin tur imorgen <3

kylling er dyrere i sverige hvis du skal ha den som ikke er tilsatt for mye vann. av babyting er bleier grisedyrt der i forhold til her i norge. ellers er det meste billigere å handle der.

Back
Topp