Troika85 Betatt av forumet 11 Jan 2013 #4 Ork, har sånn halsbrann at jeg tror jeg må tygge i meg en gaviscon før jeg tar meg litt yoghurt og musli. Men har mest lyst på sjokolade jeg og!
Ork, har sånn halsbrann at jeg tror jeg må tygge i meg en gaviscon før jeg tar meg litt yoghurt og musli. Men har mest lyst på sjokolade jeg og!
*IdaMor* Elsker forumet 11 Jan 2013 #5 Coco pops! (frokostblanding) men gidder ikke reise meg å gå på kjøkkene Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Coco pops! (frokostblanding) men gidder ikke reise meg å gå på kjøkkene Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Side Glad i forumet VIP 11 Jan 2013 #6 Pære, eple og andre saftige frukter!! Sent from my GT-I9100 using BV Forum
dumidalia Gift med forumet 11 Jan 2013 #8 Forresten bra du spesifiserte at det var spiselige ting, ellers tror jeg de fleste ville svart baby i armene
Forresten bra du spesifiserte at det var spiselige ting, ellers tror jeg de fleste ville svart baby i armene
jc Gift med forumet 11 Jan 2013 #9 tenkte med en gang senga mi!!! Men spiselige...egentlig ingenting, kvalm i dag..
MTDC Forumet er livet VIP 12 Jan 2013 #10 Gaviscon! Har så enormt med halsbrann nå, men har selvfølgelig akkurat gått tom.. Ingen tvil om at jeg skal på apoteket i morgen... Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Gaviscon! Har så enormt med halsbrann nå, men har selvfølgelig akkurat gått tom.. Ingen tvil om at jeg skal på apoteket i morgen... Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app