Hva koster

Lilletrille

Gift med forumet
det å reparere en PC? Den ganske nye Dell PCn min falt i bakken( ca 15 cm fall) da snuppa skulle stå der den lå...
Den fungerer helt fint nå og viser ingen tegn til feil, utenom en litt urovekkende lyd når cdrommet starter og jeg feks løfter på den. Tydelig at noe har løsnet inni der et sted...
Noen som vet ca pris? vi har jo selvfølgelig ikke en slik forsikring[:'(]
Vil ikke bruke mange tusen på det, men samtidig har jeg ikke råd til at den går i stk, for det er jo enda dyrere med ny...[&o]

Jeg mistet min 1 1/2 år gamle PC rett i bakken da jeg sklei på isen. Dette gikk på reiseforsikringa til pappa, og jeg fikk ny data til 300 kr. (Nå knakk jeg riktig nok av hele skjermen)

Så ble strømkabelen ødelagt på den nye dataen etter litt over 1 år. Den ble reparert gratis, siden garantien ikke var gått ut.

Det kan hende du får det på forsikringa, men jeg vet ikke hvor mye egenandelen er i forhold til å sende den til rep. Hvis du kontakter de du kjøpte den fra, så vet nok de hva det vil koste [:)]

aiaiaiai så kjipt... min er helt ødelagt..kan ikke flytte den uten at den skrur seg av... blitt mistet maange ganger nå [>:] 
tror det er veeeldig forskjellig, synes huske jeg fikset min for ca 1000 en gang. da var det en vifte som gikk. kan sikkert være alt fra 300 til flere tusen

Innboforsikringen min dekker slikt

Back
Topp