Hva koster skolebarnet ditt deg i måneden?

Mye lenger? Hm motsatt her, baby passet klær menge,stort barn må ha nytt hele tiden

Ja, tenåringen er liksom en xs/s. Så ting blir utdatert om de blir noe. Vokser ikke ut av det.
Han på 4,5 måned har brukt 50, 56, og nå 62/68. Så han vokser ikke ut av ting rekordfort, men blir jo likevel en del flere plagg når man må fornye hele garderoben jevnlig. I tillegg til alt utstyr man trenger.
 
Har 7 av dem så det orker jeg ikke tenke på :hilarious:
De er egentlig ikke så dyre i drift utenom at de spiser utrolige mengder mat :hilarious:
 
Last edited:
Ja, tenåringen er liksom en xs/s. Så ting blir utdatert om de blir noe. Vokser ikke ut av det.
Han på 4,5 måned har brukt 50, 56, og nå 62/68. Så han vokser ikke ut av ting rekordfort, men blir jo likevel en del flere plagg når man må fornye hele garderoben jevnlig. I tillegg til alt utstyr man trenger.
Babyklær er en del billigere enn de større klærne og de har kanskje ikke like stort behov for den mengden tøyet til en større trenger.
Alle mine babyer har vært de billigste til nå, utstyr er solgt så mye penger jeg har fått tilbake, bieier er omtrent billigere enn dopapir. Min eldste er i dag mye dyrere enn i babytiden.
Men det er nok stor forskjell på barn. Jeg har ikke et barn som aksepterer å bruke de samme klærne år etter år om de så hadde passet. Noen er ikke så opptatt av sånt
 
Ja, tenåringen er liksom en xs/s. Så ting blir utdatert om de blir noe. Vokser ikke ut av det.
Han på 4,5 måned har brukt 50, 56, og nå 62/68. Så han vokser ikke ut av ting rekordfort, men blir jo likevel en del flere plagg når man må fornye hele garderoben jevnlig. I tillegg til alt utstyr man trenger.
Forskjell på barn ja :)
Min vokser definitivt ut av sitt
 
Babyklær er en del billigere enn de større klærne og de har kanskje ikke like stort behov for den mengden tøyet til en større trenger.
Alle mine babyer har vært de billigste til nå, utstyr er solgt så mye penger jeg har fått tilbake, bieier er omtrent billigere enn dopapir. Min eldste er i dag mye dyrere enn i babytiden.
Men det er nok stor forskjell på barn. Jeg har ikke et barn som aksepterer å bruke de samme klærne år etter år om de så hadde passet. Noen er ikke så opptatt av sånt

Tenåringen har fine klær, altså. Hørtes ut som hun må gå i gamle filler fordi det fortsatt passer. Det er ikke slik, altså. :p Men sammenliknet med vogn, bilstol(er) og annet babyutstyr i tillegg til jevnlig ny garderobe fordi ting bare passer i noen måneder, så har hun nok kostet adskillig mindre det siste året enn det babyen har gjort. Og hun ønsker seg ofte merkeklær, så da blir det bursdag/julegave evt må hun spare selv. Hun får nytt det hun trenger, men man trenger ikke en hettegenser til 1500kr f.eks. Sånt får hun bruke egne penger på.
 
Back
Topp