Hva koster frisør til de små?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Hva har dere betalt som har hatt knøttene hos frisøren?
Tenkte Sofie trenger en omgang med såta før bursdagen sin. Hun har aldri vært hos frisør, bare jeg som har klippet litt hist og her. Men tror kanskje de kan hjelpe å få litt frisyre på det. Er jo en stor mopp bare. [:D]

ORIGINAL: ~Lisa~

Vi betaler 280,- hos herrefrisør til Kasper. Det er samme pris som faren betaler...

Shit! Det var dyrt synes jeg. Men er vel kanskje det det koster. Hvilken frisør var det? Tar ikke med Låbens til Adam og Eva liksom [8D]

husker ikke..tror det var en del..hvertfal 300[&:]

Har ikke klippet henne enda.. Skal få svigermor eller søsteren min som er frisørlærling til å gjøre det snart[:)] Hun kommer ikke til å sitte stille eller la være å skrike hos en frisør. Det vet jeg!

Her ordner Ella håret selv[8D][8D][8D][8D]

Neida her er det jeg som klipper alle[:)]Så sparer de pengene på de,men må til frisøren med meg selv.

160 kr betalte jeg [:D]

Har betalt 200 de gangene Marcus har vært hos frisøren.

Hos oss er jeg frisør for både mannen og Lucas... Moderne hanekam på begge for tiden... Jeg har vel ikke vært på over året snart. Gledeeeder meg til å få penger til en klipp ja....

Vi betaler 180,- hos hun vi bruker men vet de andre her tar ca250-300[:-][:-][:-][:-]

170 her[:)]

Back
Topp