Hva koster en TUL?

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Ahhhh... jeg har jo egentlig lyst til å holde meg, og vente til jeg kan høre hjertelyden og deretter bare dra på OUL... men det er jo så spennende! [emoji85] hva koster egentlig tidlig ultralyd?

Hvor tidlig kan man evt høre hjertelyd med doppler? Får man høre den på første kontroll? (Jeg er 12+3 på første svangerskapskontroll).

Jeg husker jo ingenting fra min første graviditet! [emoji23] men da var jeg tidlig på første svangerskapskontroll, og DET bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle igjen iallfall. Føltes ut som jeg fikk veldig lite ut av den kontrollen fordi det var så tidlig...

Jaja! Hva gjør folket ikveld da? [emoji4]

Ahhhh... jeg har jo egentlig lyst til å holde meg, og vente til jeg kan høre hjertelyden og deretter bare dra på OUL... men det er jo så spennende! [emoji85] hva koster egentlig tidlig ultralyd?

Hvor tidlig kan man evt høre hjertelyd med doppler? Får man høre den på første kontroll? (Jeg er 12+3 på første svangerskapskontroll).

Jeg husker jo ingenting fra min første graviditet! [emoji23] men da var jeg tidlig på første svangerskapskontroll, og DET bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle igjen iallfall. Føltes ut som jeg fikk veldig lite ut av den kontrollen fordi det var så tidlig...

Jaja! Hva gjør folket ikveld da? [emoji4]

Dit jeg skal koster det 1200kr. Ligger på rundt 1000kr

Nå skal jeg løpe i butikken fordi jeg plutselig fikk en kick på nudler[emoji85] så det gjør jeg idag[emoji23]

Om du får høre hjertet på første kontroll kommer helt an på jm/lege du går til. Noen vil ikke prøve fordi den kan være vanskelig å finne så tidlig, iom at babyen fremdeles ligger nede i bekkenet. Om man ikke finner den, skaper det unødig redsel. Må nesten bare vente og høre med den du skal på kontroll hos....

Sniker fra desember.

Vi betalte 1300,- for TUL i uke 8 og 1700,- for organrettet TUL i uke 13. Det var verdt hver krone for min del, jeg var så stresset og bekymret og hadde aldri holdt ut til OUL.

Legen min ville ikke lytte etter hjertelyden på 1. kontroll 12+5, JM gjorde det på neste 16+4.

Back
Topp