Hva koster en Louis vitton veske?

Fazette

Elsker forumet
Jeg ønsker meg en veske i gave til bursdagen min, og tenkte ønske meg penger til en slik veske, men hva koster en orginal? Har fake nå, men den har revnet og er blitt så uendelig glad i den.

Har dere vært i butikken i Oslo?

Kommer helt an på type og størrelse du skal ha!! De minste koster fra et noen tusenlapper og oppover, men jeg kjenner ei som har gitt 25.000,- for en (og det var i London)... Og finnes garantert dyrere også! Bare til å begynne og spare!! [:D]

Det kommer helt ann på.

Skal du ha den monogram canvas serien?

Jeg hadde en av de mellomste speedyene i den serien, og den kostet vel 3500 kroner (den gang). De satt vel opp prisene med 20% iallefall etterpå.

Selv er jeg ikke glad i LV lengre etter all en fakingen av monogram serien, men klarte og godta en veske i epi leader serien. Den kostet 7500,-.

Så det kommer helt ann på hvilken veske du er ute etter.

Forteller du meg hvilken veske kan jeg anslå ca pris[;)]

Om jeg først skulle hatt en såpass dyr veske så hadde jeg valgt et annet merke. LV vesker er litt harry synes jeg. De er jo fine, men det alt for mange som har fake.. Litt sydenpreg over dem liksom.
Marc jacobs sine vesker tror jeg er i samme prisklasse f.eks (Han har jo designet for LV og;)

Jeg har av den orgianale utgaven, med brun og lysbrun lv merker. Men jeg tenkte på en Montorguiel Gm da..den er fra monogram canvas eller hva det heter..

Eller en speedi, de er og fine

ORIGINAL: Tuttlings

Koster rundt 10000 for en normal str på en veske.

Toillball, kommer helt ann på veska

ORIGINAL: Fazette

Jeg har av den orgianale utgaven, med brun og lysbrun lv merker. Men jeg tenkte på en Montorguiel Gm da..den er fra monogram canvas eller hva det heter..

Mellom mellom 4500 og 5500 ville jeg tippet

Speedy 30 vil koste ca 4 - 4500 tipper jeg

Ikke ta den største speedyen om du  skulle falle for den. De har ingen plate i bunn, så iom at de er så store ser de ut som bæreposer når man legger noe oppi de. Fatter ikke at noen får seg til å kjøpe en så dyr bærepose[8D] De mindre er veldig fine[;)]

ORIGINAL: *Schmoopy*

ORIGINAL: Fazette

Mellom mellom 4500 og 5500 ville jeg tippet

Og vel verdt investeringen - er en veske man bruker mye og man har dem leeenge [:)] Speedy er rå flott [;)]

bruker man virkelig så mye på en VESKE?? [:-]
Min dyreste veske kostet 250,- på salg [:D]

Herregud..

Noen av de veskene koster jo mer enn en bil......
ALDRI FAEN om jeg personlig ville betalt slik for en veske..

ORIGINAL: krystall

Den billigeste jeg har kosta 5000 og den dyreste litt over 20 000kr..
Det kommer helt ann på veska ..

Seriøst har du en veske til over 20.000??
Det hadde jeg faktisk ikke hatt samvittighet til å kjøpe om jeg hadde hatt penger til den engang...

http://www.louisvuitton.com/en/flash/index.jsp?direct1=home_entry_gb0

Back
Topp