Hva koster en barneklipp ?

Travel mamma

Gift med forumet
Vil bestille en time til klipp for sønnen min men det står jo ikke priser på noen av nettsidene til frisørsalongene.. irriterende! 

Noen som har peiling? En bra frisør å anbefale i stavanger sentrum?

Jeg betalte 370 (!!!) kr for å klippe jenta mi, og det er visst gjengs pris her..

d komme vel litt ann på frisør t frisør og koss mye som klippes og om d e frisyre osv. eg betalte 150 kr for lillegutt og syns d va sviindyrt t å ver et lite barn på 1 år me tynt hår babyhår :P så neste gang han klippes så går eg t  disse tykerene tror eg , koste sikkert max 100 kr då :P

*Becca* skrev:
Jeg betalte 370 (!!!) kr for å klippe jenta mi, og det er visst gjengs pris her..

Wow!!! Og jeg som synes det var dyrt da tuppa på 1,5 ble klippa i fem minutter og vi betalte 250. Hehe.

*Becca* skrev:

wow det var dyrt!! det hadde jeg ikke betalt. huff.. men takk for svar allikevel =) 

Mamma x 3 skrev:

*Becca* skrev:

wow det var dyrt!! det hadde jeg ikke betalt. huff.. men takk for svar allikevel =) 

Jeg glemte å spørre om prisen på forhånd :p
I ettertid har jeg funnet ut at det er en frisør i nærheten her som tilbyr halv pris på barneklipp i ukedagene, så neste gang hun skal klippes blir det nok en tur der ja :)

Vi betaler 200,- for gutten min på 3 år, vi går der fast annenhver mnd.

Back
Topp