Hva koster egentlig bleier i mnd, ca?

vet det er ca.10-12 tusen i løpet av tre år[8|]
 
ORIGINAL: Black Beauty

vet det er ca.10-12 tusen i løpet av tre år[8|]

 
Ehm... hehe[8D].. ok... så bare dele 12.000kr på tre år da... hmmm... 4000kr i året... delt på 12 mnd... [8|] 
 
Ca 350 i mnd da... det er jo ikke mye...[:)]
 
Hadde trodd det var mer jeg... [:-]
 
ORIGINAL: lille olle bolle

400kr ca[:)]men til og begynne med koste bare bleiene 15 kr pakken da,men det varer jo ikke[;)]

 
Oki.. tusen takk[:)] 400kr er jo ikke så mye[:)] Så for meg en 1000lapp i mnd jeg... hihi...[8D] Snakk om å overdrive...
 
ja å så kommer det an på hvor mye din baby tisser og baiser......noen baiser 14 ganger i døynet og noen gjør det det bare 1 gang i uka...så hær kan jo kr variere en hel del.....rema og coop har jo noen som er billig merker også......om det røyner på...
 
Tror vi bruker ca 200 kr i mnd på bleier.
 
ORIGINAL: silros

ORIGINAL: lille olle bolle

400kr ca[:)]men til og begynne med koste bare bleiene 15 kr pakken da,men det varer jo ikke[;)]


Oki.. tusen takk[:)] 400kr er jo ikke så mye[:)] Så for meg en 1000lapp i mnd jeg... hihi...[8D] Snakk om å overdrive...


hehe! nei takk og pris for det!!!! vi har 2 bleie unger vi,så 2000kr i månden hadde gjerne blitt litt i overkant[:D]
 
Bruker tøybleier, så eneste vi må kjøpe inn av og til er rispapir.
Bruker kanskje 10-20 kr på det i mnd


Men så kostet de jo litt å kjøpe inn
 
Vi kjøper Euroshoppper og bruker 60 kr i måneden [:)]
 
Ca 600 kroner i månden på 2 unger her hos oss hvertfall. Synes ikke det er så galt.
 
Ca 200 kr i mnd.
Kjøper pambers (babydry) big pack på obs til 89 kr. Er ca 130 bleier i en slik pakke.
 
Bruker ca. 2 store pakker med Pampers (fra Rema) i mnd.
De koster 85 kr pakken.
 
Nå bruker vi sånn 150 kr på bleier i mnd.
Men de babybleiene koster bare 20 kr pakken da.
 
Her koster big boxen med Pampers 65 kr (str.4) på rema, og vi bruker 2 sånne pakker i mnd. Så bleier er ikke den store utgiften, nei..
 
Men er litt merkelig, i USA er bleiene dobbelt så dyre som i Norge! Der alt annet er så mye billigere, liksom.. Så tror egentlig bleier er blitt en lokkevare i Norge:)
 
Alltid hørt at bleier er kjempedyrt, men synes ikke vi brukes spesielt mye penger på det i mnd, ca. 250,- Bruker mye mer penger mat og klær[:)]
 
kjøp bleier på rema. pampers når ungen er litt større.. da holder det med en kanskje 1,5 kartong i mnd. koster 65 kr for 88 bleier..
 
Back
Topp