Hva koster det å arrangere en barnebursdag?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hva koster det dere ca å arrangere en barnebursdag?
Er dett viktig å spare penger på en slik bursdag og tenke litt budsjett? Eller er det litt sport i det å arrangere den største og beste bursdagen i vennegjengen?

Jeg planlegger den i god tid. Og handler inn på tilbud det jeg kan ha liggende. F.eks fat, kopper og pynt sjekker jeg på nettet og kjøper når det er på salg.
I år leide jeg 4-h gården til feiring, og fant ut at ei i klassen hans har bursdag noen dager etter min så vi ble enige om å slå bursdagene sammen og feire ilag. Da inviterte vi hele klassen og spleiset på det meste.
Til neste år vil sønnen min feire med bare guttene og siden de er bare 8-9 gutter i klassen så ønsker han å feire på bowling eller en annen plass.
Så det får vi se på om vi klarer å spare penger til, for det blir fort dyrt når man må betale 180-200 kr pr unge..

Så mye som man vil den skal koste ;)
Men minimum 500 tenker jeg

Selv kjører vi temabursdsg og det blir dyrt som regel

Ikke så mange hundrelappene. Er stort sett å kjøpe inn pølser eller pizzaingredienser, bakeingredienser, brus, snacks, og som regel papptallerkener og ballonger.

Jeg bryr meg ikke så mye om pris så lenge barnet er fornøyd :) Men er ikke snakk om å gjøre det størst og bedre enn noen andre sin :)

Ligger vel på rundt 500 til 1000 kr. Da totalt med både barneselskap og familieselskap.

Oj hvor mange er dere da?
Det hadde vi aldri klart seøv med kun det minimale
I barnebursdag blir vi gjerne ikke mer enn 10 stk da. Inviterer kun jentene i klassen og de er ikke så mange.
Med familien blir vi vel rundt 20 stk ca. Om alle kan komme. Noe som sjelden skjer. Gjerne helst rundt 16 ca totalt.

Vi har det ikke minimalt da :)

Spørs jo helt hva man gjør i fjor var de 13 jenter på kino tror det kosta 3300, ganske dyrt men utrolig deilig. Jenta har bursdag rett før jul da det er mye anna stress også.. Men det blir ikke hvert år vi gjør det. Barne+voksen bursdag får jeg nok på mellom 1000 og 1500 kroner før begge selskapene

Spørs helt hva vi har av penger rundt bursdagstider. Men har gjort ting barnet ønsker ikke før å imponere! Vi spart opp til kino bursdag ja [emoji4]

I barnebursdag blir vi gjerne ikke mer enn 10 stk da. Inviterer kun jentene i klassen og de er ikke så mange.
Med familien blir vi vel rundt 20 stk ca. Om alle kan komme. Noe som sjelden skjer. Gjerne helst rundt 16 ca totalt.

Vi har det ikke minimalt da :)
Her er de 11 gutter, i år hele klassen da
Vi har på 2 bursdager brukt 1400 kr i mat, drikke og godis

Back
Topp